کد خبر: ۶۲۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳
شمرهایی با لباس پلنگی؛

سری دوم بیلبوردهای «شمر زمانه‌ات را بشناس» اکران شد+تصاویر

یک سال بعد از اکران سری اول از بیلبوردهای «شمر زمانه‌ات را بشناس» در سطح شهرهای کشور، سری دوم این بیلبوردها به نمایش درآمد.
به گزارش شیرازه، سال گذشته و در آستانه ماه محرم بود که پوسترهایی با عنوان «شمر زمانه‌ات را بشناس» طراحی و منتشر شد و با استفاده از بیلبوردهای سطح شهر به اکران درآمد. (اینجا)

حالا یکسال بعد از آن روزها، سری دوم این پوسترها توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و منتشر شده است. اکران پوسترهایی با موضوعاتی چون استکبارستیزی، افزایش جمعیت و... با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر، اتفاقی بوده است که در طی یکسال گذشته مورد توجه قرار گرفته و البته حاشیه‌هایی هم به همراه داشته است و همین امر ثابت می‌کند که این فضای رسانه‌ای تا چه حد امکان تاثیرگزاری داشته است و بی‌توجهی به آن چه ظرفیتی را از کف جبهه فرهنگی انقلاب ربوده بود.

با این حال انتشار سری دوم طرح‌های «شمر زمانه‌ات را بشناس» در سطح شهر و بارگزاری همزمان آنها در سایت خانه طراحان انقلاب اسلامی جهت بهره‌برداری و انتشار توسط عموم مردم در هیئات و...، اقدامی مبارک است که می‌توان بصیرت عاشورایی عاشقان اباعبدالله علیه السلام را افزایش دهد.این طرح‌ها در ادامه مشاهده می‌کنید.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳
1
کاش توی شیراز هم بیلبوردها رو از دست سپاه میگرفتن و میدادن دست این هنرمندان ارزشی!
ناشناس
معلومه مشکلت با خود سپاه هست نه با بیلبوردها و بیلبورد را بهانه کرده ای