کد خبر: ۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۳
مدیرکل صدا و سیمای فارس خبر داد

راه‌اندازی شبکه دوم رادیو تلویزیونی استان فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از راه‌اندازی شبکه دوم این استان خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد باقر کشفی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه حدود یک سال است به دنبال راه‌اندازی رادیو و تلویزیون 24 ساعته دوم فارس هستیم، اظهار داشت: این شبکه رادیو تلویزیونی شبکه موضوعی با محوریت ادب، تاریخ و هنر است و محتوای آن حول این موضوعات خواهد بود.

وی ادامه داد: این شبکه از استان فارس برای تمام فارسی‌زبانان دنیا برنامه پخش خواهد کرد و برد جهانی آن توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مفاخر فارس را معرفی کرده و فرصتی برای حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران این دیار که دغدغه فرهنگ دارند فراهم خواهد آورد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه کار این شبکه جلو رفته و مراحل تصویب را در سازمان طی کرده و به زودی کار کلید می‌خورد، خاطر نشان کرد: همزمان با فارس دو شبکه دیگر از خراسان رضوی و اصفهان نیز شبکه‌های موضوعی و تخصصی خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

این مسئول متذکر شد: با توجه به نگاهی که مقام معظم رهبری در سفر خود به استان فارس و شهر شیراز داشتند و نکات ارزشمندی که در مورد ویژگی‌ها و توانمندی‌های این شهر بیان فرمودند و آن را به عنوان سومین حرم مزین کردند، مسیر فرهنگی شیراز مشخص شد.

کشفی در پایان عنوان داشت: پتانسیل نیروهای جوانی که در مرکز صدا و سیمای فارس وجود دارد و توانمندی‌های بی‌بدیل این استان در تاریخ، فرهنگ و هنر و وجود دو قله بزرگ ادبی در این شهر، وجود 165 شاعر بزرگ دیگر و شهدا گرانبهایی که فجر این استان هستند، پشتوانه راه‌اندازی این شبکه است که برای ارتقای فرهنگ استان در راستای منویات رهبری یک ضرورت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان