کد خبر: ۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۳
فرماندار شیراز خبر داد

سیاخ‌دارنگون دارای کلانتری می شود

فرماندار شیراز گفت: آوردن امکانات و تجهیزات از شهرها به روستاها و همچنین احداث پاسگاه و کلانتری جدید برای دهستان سیاخ‌دارنگون از جمله برنامه‌های در دست اجرای فرمانداری این شهرستان است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مصطفی امیری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دهستان سیاخ‌دارنگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید، فرمانداری شیراز بستری را با تعامل و همیاری اعضای شورای اسلامی و همیاران با اقشار مختلف مردم در زمینهٔ تسریع در روند زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: وجود تعداد بسیار باغ‌شهر در محورهای روستایی باعث افزایش بار ترافیک و تصادف منجر به فوت و جرح را به وجود آورده که نیاز به توجه جدی از سوی مأموران پلیس‌راه دارد.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اینکه دیگر چنان‌چه مدیر و مسئول دستگاهی در هر شهر و یا روستایی فعالیت مثبت و قابل‌ توجهی نکرده باشد جلسه شورای اداری شهرستان در آن منطقه برگزار نمی‌شود، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که پشت درهای بسته فعالیت نکنند و برای رسیدن به توسعه پایدار و توجه به مناطق محروم برنامه‌ریزی مدون داشته باشند و زمینه استفاده از آب، برق و گاز و دیگر خدمات رفاهی را برای شهروندان و اقشار جامعه فراهم کنند.

امیری تصریح کرد: برطرف کردن مشکل حاشیه‌نشینی، تعریض مسیر بازارچه ارژن و احداث رستوران‌های بهداشتی، اختصاص دو درصد از درآمد نفت و گاز به احداث درمانگاه و بیمارستان و نیز احداث راه روستایی نیز با کمک اداره کل راه و شهرسازی از جمله فعالیت‌های فرمانداری شهرستان شیراز بوده است.

وی در پایان بیان داشت: برای رسیدن به اهداف برنامه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم شهرستان شیراز آوردن امکانات و تجهیزات از شهرها به روستاها و نیز احداث پاسگاه و کلانتری جدید برای دهستان سیاخ‌دارنگون از دیگر برنامه‌های در دست اجرای فرمانداری شیراز است.

نظرات بینندگان