کد خبر: ۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳

بازدید مسئولان فارس از یک کارخانه موفق چینی آلات در شمال‌غرب شیراز+تصاویر

استاندار فارس به همراه تعدادی از مسئولان شهر جدید صدرا از کارخانه چینی گلسار فارس واقع در شمالغرب شیراز بازدید نمودند.

به گزارش شیرازه، شركت «گلسار فارس» واقع در شمالغرب شیراز از شرکت های تولیدی موفق در عرصه صنعت است. این شرکت در سال 1363 برای پاسخگويی به نياز فزاينده محصولات در حوزه چينی ‌آلات بهداشتی به ثبت رسيد و در سال 1372 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با كسب موفقيت در بازار، پروژه‌های توسعه و افزايش ظرفيت از سال 1375 بصورت پی در پی و در چند فاز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

عصر شیراز نوشت: هم اكنون اين واحد با توليد 17000تن محصول نهايی يكی از بزرگ ترين توليدكنندگان داخلی و يكی از صادركنندگان موفق اين نوع از محصولات در بازارهاي خارجي محسوب می‌شود. شركت گلسار فارس با بهره‌مندی از نيروي‌های متخصص و دانش فنی بالا و با اتكا به تجربيات و يادگيری های حاصل از رقابت و حضور موثر در بازارهاي داخلی و خارج، ارتقا كيفيت محصولات و گسترش كمی توليدات را سرلوحه حركت های آتی خود قرار داده است. افزايش سطح كيفيت، تنوع محصولات (بيش از 100 نوع محصول مختلف) و نوآوری در طراحی موجب گشودن بازارهای جديدی به روی محصولات گلسار شده است بطوری كه هم اكنون علاوه بر حضور در بازار تمامی استان های كشور با بيش از 180 نماينده فروش، محصولات خود را به بيش از 13 كشور جهان صادر می نمايد.

این شرکت تولیدی در سال های 1381، 1387، 1388، 1389 و 1391 به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است و در سال 1392 نیز به عنوان حامی هوای پاک از سوی سازمان محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفته است. استاندار فارس به همراه تعدادی از مسئولان شهر جدید صدرا از کارخانه چینی گلسار فارس واقع در شمال‌غرب شیراز (شهر جدید صدرا) بازدید نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان