کد خبر: ۶۲۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
استاندار فارس در جمع فرمانداران:

اولویت رئیس جمهور محیط زیست است نه سیاست خارجی/ پلیس آب در فارس تشکیل می شود

بايد از قيام امام حسين(ع) درس گرفته و در مقابل يزيدي هاي زمان كه ايستادگي كنيم.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در ششمين گردهمايي فرمانداران استان كه با حضور معاونين استانداري و معاونين وزارت خانه هاي نيرو و جهادكشاورزي، در محل سد درودزن برگزار شد، اظهار داشت: حفظ منابع آبي، دغدغه مديران ارشد كشور است و همه مسئولين بايد در اين راستا تلاش كنند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه درياچه هاي استان محل مهاجرت پرندگان بسياري از مناطق دنيا بوده است، افزود: متاسفانه بسياري از چشمه هاي استان خشك شده و درياچه ها و تالاب هاي فارس به درياچه نمك تبديل شده است.

وي خاطر نشان كرد: اولويت اول رئيس جمهوري محيط زيست، سپس آب و بعد از آن ها سياست خارجي است؛ زيرا در اثر نابودي محيط زيست و منابع آب، قدرت ملي كشور از بين خواهد رفت.

استاندار فارس با اشاره به اين كه اين استان در زمينه اطلاع رساني نسبت به بحران آب و ايجاد آمادگي همه جانبه در افكار عمومي در سطح كشور پيشتاز است، اظهار داشت: همه فرمانداران و مديران استان موظفند در سخنراني ها و جلسات خود به موضوع آب و كمبود آن در استان بپردازند تا حساسيت جامعه در اين خصوص برانگيخته شود.

دكتر احمدي با بيان اين كه تداوم خشكسالي و نابودي منابع آبي، مهاجرت گسترده مردم به شهرهاي بزرگ را در پي خواهد داشت، افزود: پر كردن چاه هاي غيرمجاز با حمايت دستگاه قضايي و همكاري نيروي انتظامي، توسط فرمانداران در حال پيگيري است و در اين زمينه شهرستان كازرون پيشتاز بوده است.

نماينده عالي دولت در استان فارس با تاكيد بر اين كه همه شهرستان هاي استان بايد در زمينه پر كردن چاه هاي غيرمجاز تلاش كنند، گفت: كف شكني چاه ها و بهره برداري بيشتر از آب هاي زير زميني حاصلي جز نابودي منابع آبي در پي ندارد و موجب بروز مشكلات فراوان براي ساكنين همان محل خواهد شد.

استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه امر به معروف و نهي از منكر فلسفه تشكيل حكومت اسلامي است، اظهار داشت: امام حسين(ع) در آغاز قيام خود بيانيه اي صادر فرمودند كه در آن هدف خود را اصلاح در جامعه اسلامي و امر به معروف و نهي از منكر اعلام كردند.

دكتر احمدي با تاكيد بر اين كه يكي از منكرات جامعه ما سبك زندگي نامناسب به ويژه اسراف در مصرف است، افزود: امروز موظفيم منكرات واقعي را بشناسيم و براي نهي از آن ها تلاش كنيم.

نماينده عالي دولت در استان فارس با انتقاد از بي توجهي به برخي منكرات مهم و اساسي مانند دروغ و تهمت در جامعه، گفت: بايد از قيام امام حسين(ع) درس گرفته و جبهه حق را بشناسيم و در مقابل يزيدي هاي زمان كه ايستادگي كنيم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳
1
همین چند وقت پیش بود که یه باغ اباد رو می خواستید خراب کنید جاش برج 25 طبقه بسازید! محیط زیست اولویت اول است؟! با همین اولویت بنزین بی کیفیت وارد کردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳
0
نوشدارو بعد از مرگ سهراب چه سود؟؟؟؟؟
شعار دادن که کاری نداره برادر...