کد خبر: ۶۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج:

دست و پا زدن دشمن در مقابل تصویب طرح امر به معروف نشان دهنده اهمیت آن است

از رسانه‌هایی که پشتیبان آنها غارتگران بیت المال هستند انتظاری نیست
به گزارش شیرازه، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به رسالت اصلی شهدا که با اقتدا به سالار شهیدان و هدف او که احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، به سوی شهادت شتافتند، اظهار داشت: دست و پا زدن دشمن در مقابل تصویب طرح ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده اهمیت این فریضه الهی است.

وی افزود: در اتفاقاتی که اخیراً برای به حاشیه کشیدن امر به معروف و نهی از منکر رخ داد، دیده شد که به محض آورده شدن نام امر به معروف و نهی از منکر بعد از گذشت 35 سال از تصویب اصل هشتم قانون اساسی، تمام لشکر های رسانه‌ای فاسد دشمن، دست به دست هم داده و به میدان آمدند تا با یک جنجال و غوغا در تکمیل کار تروریستی و جتایتکارانه اسیدپاشی، فضا را تحت تاثیر قرار دهند و مانع مطرح شدن امر به معروف و نهی از منکر شوند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولین، توطئه اسیدپاشی خنثی شد و این جریان باعث شد تا همه ما بیشتر از قبل قدر و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را بدانیم و اجرای عملی این فریضه خیلی جدی تر و بیشتر دنبال شود.

سردار نقدی ضمن اشاره به نقش برخی از رسانه‌های داخلی در انتشار اخبار کذب مربوط به اسیدپاشی، سیاسی کردن این موضوع و تهمت‌های آنها به آمران به معروف تصریح کرد: از رسانه‌هایی که پشتیبانی مالی آنها غارتگران بیت المال هستند و از ثروت‌های نامشروع تغذیه می شوند، نمی توان بیش از این از آنها انتظار داشت.

وی در پایان گفت: امیدواریم به حق خون شهدای مظلوم و ایام احیای امر به معروف و به برکت خون  امام حسین (ع)، این موضوع باعث بیداری بیشتر همه ما شود و تکلیف الهی خود را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر هرچه شایسته‌تر انجام دهیم.
نظرات بینندگان