کد خبر: ۶۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳

وقتی یک جوان روستایی «ما می توانیم» را در ابوظبی معنا کرد

پیمان فلاحتی دانشجوی نخبه نی ریزی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش هدف خود را پیمودن قله های علم و دانش و خدمت به شهر و کشورش عنوان کرد.

به گزارش شیرازه، پیمان فلاحتی یکی از هزاران جوان ایرانی است که فعل خواستن را در اوج محرومیت به خوبی صرف کرد و توانست موفقیت خوبی برای کشورمان کسب کند.

وی از اهالی روستای «بنه کلاغی» بخش قطرویه نی ریزی می باشد که پس از فارغ التحصیل شدن از هنرستان شهید باهنر توانسته با سعی و تلاش و جدیت و پس از پشت سرگذاشتن جشنواره جوان خوارزمی و کسب رتبه سوم فیزیک هسته ای کشور، در مسابقات بین المللی امارات متحده عربی که درسال 1393 در ابوظبی برگزار گردید شرکت نماید و به مدال نقره این مسابقات مهم دست یابد.

حالا مدیر آموزش و پرورش، بخشدار قطرویه و جمعی از کارشناسان در منزل آقای پیمان فلاحتی حضور یافتند و با اهداء لوح تقدیر و هدیه از ایشان قدردانی نمودند.

وقتی یک جوان روستایی «ما می توانیم» را در ابوظبی معنا کرد

در این دیدار پیمان فلاحتی ضمن بیان اینکه محرومیت ها بیشتر در موفقیت من موثر بوده اند تا امکانات اظهار داشت: هدفم این است که با توجه به اینکه در یک منطقه محروم و دور افتاده زندگی می کنم، بتوانم به قله های دست نیافتنی علم و دانش دست پیدا کنم و برای شهر و کشورم  افتخار آفرینی کنم.

وقتی یک جوان روستایی «ما می توانیم» را در ابوظبی معنا کرد

فلاحتی هم اکنون دانشجوی عمران دانشکده دولتی فنی امام حسین (ع) استهبان و دانشجوی غیر حضوری دانشگاه صنعتی شریف رشته الکترونیک پلاسما زیر شاخه فیزیک هسته ای است.

نظرات بینندگان