کد خبر: ۶۲۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳

مدارس خرامه به منبری برای پاسخ به شبهات دانش آموزان تبدیل شد+ تصاویر

جمعی از روحانیون شهرستان خرامه جهت مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان مدارس شهرستان در کلاس درس مدارس حضور یافتند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جمعی از روحانیون خرامه با حضور در کلاس های مدرسه کاردانش معلم به برخی سوالات و شبهات دانش آموزان پاسخ دادند؛ علی رغم کلاس های درس روزانه، دانش آموزان یک فضای دوستانه را تجربه می کنند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/7%20rouhani/7%20aban%20rouhani%201.jpg

حجت الاسلام آیت ا... زارع مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) یکی از این روحانیون است؛ وی بحث کلاس خود را به سمت ماه محرم و علل قیام اباعبدالله (ع) برده است؛ دانش آموزان هم جواب شبهات خود را از وی می پرسند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/7%20rouhani/7%20aban%20rouhani%202.jpg

حجت الاسلام علیایی یکی از اساتید حوزه علمیه در جمع دانش آموزان رشته برق حضور دارد؛ وی فضایی گرم و دوستانه را ایجاد کرده و مشغول گفتگو و احوال پرسی با دانش آموزان است؛ بحث انتخاب دوست یکی از مهمترین تصمیمات زندگی این نسل است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/7%20rouhani/7%20aban%20rouhani%203.jpg

حجت الاسلام مسلم زارع طلبه جوان اهل محله سجل آباد با دانش آموزان رشته کامپیوتر از جنگ نرم می گوید؛ جنگی که خیلی وقت است شروع شده و خیلی ها هنوز خود را آماده نکرده اند؛ موضوع بحث، شبکه های اجتماعی است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/7%20rouhani/7%20aban%20rouhani%204.jpg

جزییات طرح:

حجت الاسلام مسلم زارع دبیر مجموعه فرهنگی تبلیغی ندای توحید گفت: این مجموعه به دو صورت گروهی و فردی با هدف پاسخ گویی به سوالات و شبهات، مشاوره دینی در مباحث مختلف و برقراری ارتباط صمیمانه با دانش آموزان فعالیت می کند.

وی افزود: این گروه که متشکل از اساتید حوزه علمیه می باشد با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرامه قصد دارد 25 مدرسه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهر خرامه و روستاهای معزآباد جابری، کفدهک، قوام آباد و اسلام آباد با حضور 10 تن از روحانیون پوشش دهد.

حجت الاسلام زارع به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت کارهای فرهنگی بیان داشت: این مجموعه فرهنگی در نظر دارد در آینده تبلیغ در اماکن عمومی همچون امامزاده ها و پارک ها را آغاز کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳
0
لطفااطلاعاتی درباره ی مدارس داده شود