کد خبر: ۶۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۳

500 تاکسی جدید در راه صدرا؛ راه‌اندازی «تاکسی‌بی‌سیم» شاید وقتی دیگر

به تازگی خبر رسیده است طرح جذب 500 تاکسی برای شهر صدرا تصویب شده است.

به گزارش شیرازه، همین چند روز پیش بود که 16 اتوبوس از 43 توبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا بخاطر برخی مسائل مالی از ارائه خدمات به شهروندان خودداری نمودند و همین امر موجب شد زمان انتظار مسافران در ایستگاه های شهر صدرا افزایش یابد؛ البته در فاصله سه روز این مشکل حل شد اما این اتفاق بار دیگر مشکلات حمل و نقل عمومی در شهر صدرا را بر سر زبان ها انداخت تا بالاخره طرح جذب 500 تاکسی برای شهر صدرا تصویب شود. هم اکنون حمل و نقل عمومی در سطح این شهر جدیدِ 100 هزار نفری با ۲۷ اتوبوس و ۱۶ مینی بوس  مربوط به شهرداری صدرا  و ۱۶ اتوبوس  متعلق به شهرداری شیراز انجام می شود، درخواست های متعددی نیز برای راه اندازی تاکسی بیسم در این شهر وجود دارد که تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

عصر شیراز نوشت: در حالی که همین چند روز پیش 16 اتوبوس از 43 توبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا از ارائه خدمات به شهروندان خودداری نموده بودند به تازگی خبر رسیده است طرح جذب 500 تاکسی برای شهر صدرا تصویب شده است. اما در مورد جزئیات آغاز فعالیت تاکسیرانی شهر صدرا منابع آگاه به خبرنگار عصر شیراز گفته اند طرح جذب 500 تاکسی برای شهر صدرا تصویب شده است و بزودی برای متقاضیان تاکسی در این شهر جدید فراخوان اعلام می شود، در این طرح تا 50 درصد هزینه خرید تاکسی بصورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

پیش از این مبلغ 350 میلیون تومان از طرف شهرداری صدرا برای خرید اتوبوس پرداخت شده است که مسئولان این روزها به دنبال بازگشت این مبلغ هستند و البته به تازگی 4 ایستگاه مترو نیز در این شهر جدید جانمایی شده است .

نظرات بینندگان