کد خبر: ۶۲۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳

عکس: آخرین شاهکار"پژو"

کارخانه خودروسازی پژو در نمایشگاه امسال، خودروی با طراحی عجیب و همچنین بسیار زیبا را ارئه کرده است که نام آن "Onyx" است.
به گزارش  شیرازه به نقل از مشرق، این خودرو در طراحی ظاهری بسیار خوب کار شده است. طراحی رنگ های بدنه و همچنین قالب تراش خورده و تیز این خودرو به نوعی با خودروهایی که این روزها بیشتر با طراحی کروی هستند متفاوت است.
طرح های داخل این خودرو نیز مابین طراحی های بسیار عجیب خودروهای فرمول یک و همچنین یک خودروی بسیار شیک و راحت است. این باعث شده تا سرنشینان احساس راحتی بسیار زیادی داشته باشند.
"Onyx" نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر فنی نیز بسیار قدرتمند طراحی شده است. پژو برای این خودرو یک موتور هشت سیلندر با حجم موتر 3.7 لیتر انتخاب کرده است.
این موتور قدرتمند به این خودرو اجازه می دهد تا 600 اسب بخار انرژی تولید کند و آن را با یک جعبه دنده 6 سرعته میفرستد تا بتوانید به راحتی کنترلش کنید.
اما این قدرت موتور به همینجا ختم نمی شود چرا که طراحان یک موتور الکتریکی دیگر نیز در این خودرو قرار داده اند که با روشن کردن آن 80 اسب بخار دیگر به قدرت موتور اضافه می شود و می توانید از سقف سرعت 350 کیلومتر در ساعت نیز فراتر بروید.



برچسب ها: شیرازه ، پژو ، onyx
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳
0
چقد این کله اسب آشنا هست نمیدونم کجا دیدمش