کد خبر: ۶۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۳

خبری خوش برای پذیرفته‌شدگان طرح مهرآفرین؛ بهمن 93 مشغول بکار می‌شوید

حدود یک هزار و 600 تا 700 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 به‌زودی مشغول به کار می شوند.
به گزارش شیرازه،«پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 دستگاه های اجرایی استان با تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت از بهمن ماه 93 مشغول به کار می شوند.»
این بخشی از مصاحبه احد جمالی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری فارس در گفتگو با ایرنا است.

آن طور که جمالی به ایرنا گفته، دولت قول داده است که این مساله حل شود و به همین منظور، اعتبار مورد نیاز برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی را در بودجه سال آینده پیش بینی کرده است.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب حدود یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 مربوط به دستگاه های اجرایی مختلف تعیین تکلیف و مشغول به کار می شوند.

پیش از این، دفترمنابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس 28 مهرماه 93 اعلام کرده بود: برابر اظهارات اخیر معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و همچنین کارشناسان ذیربط معاونت مذکور به مدیران و کارشناسان محترم دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، اقدمات لازم به منظور تامین اعتبار دربودجه سال 94 برای جذب و به کارگیری نیروهای آزمون استخدامی 91 از ابتدای سال آینده در حال انجام می باشد که در صورت ابلاغ رسمی به اطلاع خواهد رسید.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر پیگیری موضوع توسط استانداری افزوده شده بود: اظهارات افراد در سایت های مختلف مبنی بر منتفی شدن آزمون و یا بکارگیری افراد غیر مستند بوده است.
نظرات بینندگان