کد خبر: ۶۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۳

کارت پایان خدمت جعلی 2 قربانی دیگر گرفت!

بازیکن تیم فوتبال المپیک کشورمان به دلیل مشکل سربازی از همراهی این تیم در سفر به قطر بازماند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، احمد عبدالله‌زاده، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مشکل کارت پایان خدمت سربازی از همراهی تیم فوتبال المپیک کشورمان که بامداد امروز (چهارشنبه) عازم قطر شد، بازمانده است.
 
هومن افاضلی که موقتاً هدایت تیم المپیک را در اختیار دارد در این مورد گفت: عبدالله‌زاده امکان همراهی تیم المپیک در سفر به قطر را به دلیل مشکل خروج از کشور پیدا نکرد. این بازیکن به دلیل مشکل سربازی از همراهی تیم المپیک بازمانده است. البته هفت بازیکن دیگر تیم هم قرار است تا فردا (پنجشنبه) به تیم ملحق شوند اما عبدالله‌زاده دیگر نخواهد توانست به اردوی قطر بیاید و احتمال دارد بازیکنی را جایگزین او کنیم.
 
احمد عبدالله‌زاده با توجه به مشکل کارت پایان خدمتش فعلاً اجازه همراهی تیم‌های ملی و المپیک، همچنین بازی برای تیم فولاد خوزستان را نخواهد داشت. این بازیکن در اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال حضور داشت و نامش در فهرست جدید کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود.
 
علاوه بر عبدالله‌زاده، بازیکن تیم استقلال خوزستان به نام فرزاد جعفری نیز به دلیل مشکل کارت پایان خدمت تا اطلاع بعدی از حضور در دیدارهای تیمش محروم شده است.
نظرات بینندگان