کد خبر: ۶۲۹۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳
توسط دانشجویان انقلابی

«جمعه بیعت نمی‌کنیم» با رونمایی از «شمرهای زمان» در شیراز برگزار شد

دانشجویان با نامگذاری تجمع خود تحت عنوان «جمعه بیعت نمی‌کنیم» اعلام داشتند به هیچ وجه حاضر به تسلیم در مقابل دشمنان نیستند.

به گزارش شیرازه پس از نماز جمعه دیروز در شیراز گروهی از دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی و همچنین شبیه سازی شمر و یارانش با سران آمریکا و هم پیمانان استکباریش بر مقاومت همه جانبه در مقابل استکبارگران و حفظ تمامی حقوق هسته ای به طور کامل تاکید کردند. این دانشجویان با نامگذاری تجمع خود تحت عنوان "جمعه ی بیعت نمی کنیم " اعلام داشتند به هیچ وجه حاضر به بیعت و تسلیم در مقابل دشمنان نیستند و تا پایان زمان مقرر مذاکرات و هر جمعه برای رساندن پیام مقاومت خود به مستکبرین و همچنین یادوآری به دولت مبنی بر اینکه دیگر تحمل قرارداد ژنو و قراردادهایی شبیه به آن را ندارند و به این حرکت ادامه می دهند.

«جمعه بیعت نمی‌کنیم» با رونمایی از «شمرهای زمان» در شیراز برگزار شد

عباس توانا یکی از دانشجویان شرکت کننده در این تجمع گفت: با امضای ژنو ما اعتراض خود را انجام دادیم اما عده ای بی توجهی کردند. اکنون و با توجه به مذاکرات توافق نهاییاعلام می داریم به هیچ وجه تحقیر را تحمل نمی کنیم و تا آخرین نفس پای آرمان های امام بزرگوارخود و خون شهدای هسته ای ایستاده ایم.

سید مصطفی ابوالقاسمی فعال دانشجویی و از دانشجویان شرکت کننده در این تجمع اظهار داشت: برای دفاع از خطوط قرمز هسته‌ای حاضریم جلوی تمام مستکبرین و کسانی که فکر می کنند با مذاکره مشکلات حل می شود بایستیم. وی در پایان گفت دولت به جای لبخند زدن به آمریکای جنایت کار اندکی هم به مردم لبخند بزند و حرف منتقدین را گوش کند چرا که ما دیگر تحمل کوتاه آمدن جلوی مستکبرین با هر توجیهی را نداریم.

«جمعه بیعت نمی‌کنیم» با رونمایی از «شمرهای زمان» در شیراز برگزار شد

مرتضایی راد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز که در جمع دانشجویان حامی حقوق هسته ای حاضر شده بود با اظهار تاسف از اینکه قرارداد ننگین ژنو هنوز برقرار است و با اشاره به مذکرات مسقط گفت: هرچه سریعتر منتظر فک پلمپ تاسیساتی پلمپ شده براساس قرارداد ژنو و اتمام بازرسی های زیاده خواهانه سازمان انرژی اتمی که خارج از تعهدات عرف و قانونی است هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی ارگان ها علی الخصوص دولت و مجلس وظیفه پاسداری از حقوق هسته ای مردم ایران را برعهده دارند یادآور شد:190 هزارسو، آب سنگین اراک، چرخه کامل سوخت،غنی سازی با تمام ظرفیت و توان،فردو و...همه و همه خطوط قرمزی است که عبور از آنها قطعا عواقب سنگینی را برای دولت از سوی جنبش دانشجویی به دنبال خواهد داشت.

«جمعه بیعت نمی‌کنیم» با رونمایی از «شمرهای زمان» در شیراز برگزار شد

محمد حسین عظیمی از فعالین دانشجویی و یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تجمع نیز گفت: متاسفانه این روزها خبرهای بدی از زیاده خواهی طرف غربی در مذاکرات 1+5 به گوش می رسد؛ از طرفی هم نگران این هستیم که دیپلمات های ما نیز خطوط قرمز نظام را مد نظر قرار ندهند.برای همین تصمیم گرفتیم برای کمک به تیم مذاکره کننده هسته ای و ارسال این پیام به غربی ها که "ما پای حقوق هسته ای خود ایستاده ایم و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد" این تجمع را شکل دهیم که بحمدالله مورد استقبال مردمی هم قرار گرفت.

علی خضایی از دیگر دانشجویان شرکت کننده در این تجمع نیز در مورد انگیزه خود برای حضور در این تجمع گفت: دوست داشتم به اندازه خودم در دو مورد سهیم باشم. اولا جلوگیری از توافق بد و عقب گرد در زمینه هسته ای و ثانیا آگاهی بخشی به عموم در مورد جلوگیری از شکسته شدن قبح تعامل با آمریکا.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلیم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳
0
تا زمانی که رهبری انقلاب تیم مذاکره کننده گان را تایید می کنند که تا بحال هم همینطور بوده کسی حق تعرض و جو سازی ندارد. بنظر می رسد اربابان جناح های سیاسی که جوانان را با شعار احساساتی کرده اند بیشتر نگران لغو تحریم ها و از دست رفتن منافع اقتصادی چندین سال اخیر هستند. (همان کاسبان فتنه امروز )
محمّد شفاعت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳
0
باسمه تعالی
سلام علیکم
حضرت آقا فرمودند مردم مذاکرات را زیر نظر داشته باشند. این نتیجه ایست که این دوستان گرفتند و بروز آن را در تجمع خود نشان دادند.
سلیم محترم،اگر شما نظر دیگری دارید، به گونه ای معقول که خود به آن اعتقاد دارید، بروز دهید.