کد خبر: ۶۲۹۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳

بنیانگذار اصلی شرکت های هرمی و حامی فتنه حکم معاونت در آموزش و پرورش گرفت

اخیراً مراسم معارفه یکی از مسئولین آموزش و پرورش در یکی از استان های کشور که سابقه ای طولانی در جریان فتنه داشته است برگزار شده و یکی از معاونت های این سازمان در اختیار وی قرار گرفته است.
به گزارش شیرازه به نقل از دانا، طی یک سال گذشته انتصابات زیادی در ادارات و نهادهای دولتی صورت گرفت که طی این انتصابات تعدادی از فتنه گران در سال 88 و همچنین لیدرهای استانی این جریان در کشور روی کار آمدند.

در این راستا اخیراً مراسم معارفه یکی از مسئولین آموزش و پرورش در یکی از استان های کشور که سابقه ای طولانی در جریان فتنه داشته است برگزار شد و یکی از معاونت های این سازمان در اختیار وی قرار گرفته است.

«م. ص» که یکی از رهبران جریان اصلاحات در این استان است، عضو اصلی انجمن اسلامی معلمان و همچنین بنیانگذار اصلی شرکت های هرمی است.

عزل و نصب های اتوبوسی در دولت حاشیه های زیادی به همراه داشته است که حضور برخی از لیدرهای فتنه در اتوبوس عزل و نصب های دولت باعث شده است تا اعتراضات بیشتری نسبت به این عزل و نصب ها صورت بگیرد.

تقریباً تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی حاشیه هایی از این دست داشته و لیدرهای جریان اصلاحات همچنان به دنبال پیدا کردن موقعیت اجتماعی و مناصب دولتی هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳
0
جناب. یا مطلبی را ننویسید و یا بطور واضح بنویسید تا مردم بفهمند چه میخواهید بگوئید. ما که نفهمیدیم منظورت چی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳
0
م ص یعنی مداد صورتی درسته؟؟؟