کد خبر: ۶۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳
رئيس سازمان حج و زيارت

اسکان موقت زائران کربلا در سه مرز/ تشکیل ستاد دائمی اربعین

سعيد اوحدي از تشکیل ستاد دائمی اربعین با همکاری دستگاههای مختلف خبر داد.

به گزارش شیرازه سعيد اوحدي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در ایام اربعین تعداد زیادی از زائران راهی مرزهای شلمچه ، چزابه و مهران می شوند به همین دلیل برای اسکان موقت آنان برنامه ریزیهای لازم انجام شده است.

وی از همکاری دستگاههای مختلف برای اجرایی شدن برنامه های ویژه ایام اربیعین برای زائران خبر داد و تاکید کرد: بدین منظور با همکاری سازمان هلال و احمر امکانات و خدمات اقامتی مناسبی برای زائران در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم پاسخگوی زائران باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 45 هزار اسکان نیز با همکاری راهیان نور برای زائران ایجاد خواهد شد ، گفت: در مرزهای مهران و چزابه 5 هزار اسکان و در خرشمهر نزدیکی مرز شلمچه نیز 40 هزار اسکان برای راحتی زائران با همکاری قرارگاه مرکزی راهیان نور ایجاد می شود.

به گفته وی، هدف ما این است که زائران در مرزهای کشور سرگردان نمانند و مرزها در این ایام شلوغ نشود.

اوحدی همچنین در مورد همکاری دستگاههای مختلف نیز افزود: با همکاری دستگاههایی مانند وزارت کشور، وزارت امور خارجه ، استانداری خوزستان ، بسیج ، سپاه و ... ستاد دائمی اربعین در سازمان تشکیل شده است.

رئیس سازمان حج و زيارت با اشاره به تشكيل ستاد «دائمي اربعين» در سازمان حج و زيارت عنوان كرد: با حضور عزيزان بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زيارت و ۲۶ دستگاه ديگر همچون وزارت راه و شهرسازي، وزارت كشور، وزارت امور خارجه، گمرك، استانداري خوزستان، ايلام، بسيج، سپاه و غيره تصميم‌هاي بسيار خوبي گرفته شده كه اميدواريم بتوانيم اين تصميمات را پياده سازي و اجرايي كنيم.

نظرات بینندگان