کد خبر: ۶۳۰۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی فارس:

برخی فکر می‌کنند ما مسائل سال 88 را فراموش کردیم/ بسیج دانشجویی یار و یاور نظام است

وزارتخانه علوم نباید متعلق به یک جریان و گروه خاصی در کشور باشد.
به گزارش شیرازه، اسماعیل قزلسفلی امشب در آستانه آغاز هفته بسیج در جمع دانشجویان، اظهار داشت: افرادی که بر این باورند مسائل سال 88 به فراموشی سپرده شده، به دنبال این هستند که نظام اسلامی را به‌ اصطلاح خودشان به کرنش وادار کنند، باید بدانند با حضور بسیج در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نقشه‌های شوم آنان خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی معتقد هستند که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به لحاظ اهمیتی که دارد باید متعلق به جریان خاصی باشد، ادامه داد: این وزارتخانه قطار علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور را پیش می‌برد و نباید متعلق به یک جریان و گروه خاصی در کشور باشد و بسیج دانشجویی از نمایندگان مجلس درخواست می‌کند که با رعایت خط قرمزها به وظیفه قانونییار و یاور دولت و نظام اسلامی است. خود در انتخاب وزیری که متعهد و به‌ دور از فتنه سال‌های 86 و 88 پیرو ولایت و رهبری باشد، اقدام کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: در راستای تغییر استراتژی دشمن مبنی بر اینکه جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کند بعضی از افراد فریب‌ خورده بر این باورند که تفکر بسیجی متعلق به دوران جنگ بوده و بعد از به پایان رسیدن آن دیگر نیازی به این نهاد مردمی نیست و هم‌اکنون دوران سازندگی است که با تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از این نهاد مردمی نقشه آنان با شکست روبه‌رو شد.

قزلسفلی عنوان داشت: بسیج دانشجویی با چهار مؤلفه ایدئولوژی، رهبری، عناصر سازنده و توده‌های مردم از مرحله تکوینی به بالندگی و پویایی دست‌ یافت و نیز در برابر هجمه‌های فرهنگی استکبار که از مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شده بود به مقابله پرداخت و پیروز میدان شد.

وی با تأکید بر اینکه هرگاه بسیج دانشجویی در برابر چالش‌های پیش روی نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کرده کمک مؤثر و شایانی در تقویت آن داشته است، اضافه کرد: این نهاد مردمی سنگربان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به‌ ویژه در حوزه‌های بین‌المللی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس متذکر شد: بسیج دانشجویی که فراگیرترین تشکل دانشجویی است و خود را متعلق به ‌تمام گروه‌های متعهد و مؤمن به‌ نظام اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌داند به هیچ جریان سیاسی خاصی وابسته نیست.

قزلسفلی در پایان تأکید کرد: از نگاه دشمن نقش‌آفرینی این تشکل دانشجویی در عرصه‌های مختلف منفی بوده؛ در صورتی‌ که بسیج دانشجویی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی یار و یاور دولت و نظام اسلامی است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳
3
دوست عزیز این صحبتها در حد واندازه جنابعالی نیست
زهرا نیک سار
حد و اندازه بسیج دانشجویی و مسئولش همون قدری که اگر نبودن در اثر فتنه 88 ایران می شد مستعمره انگلیس و بعد شما باید به ابوباما می گفتی آق دویی! مفهومه؟
ناشناس
همین قدر بدون که اگر همین بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی نبودند سرنوشتی مانند بریدن سرهای ایرانیان توسط داعش و جنایت کردن نظامیان امریکا در شهرها و کودک کشی اسرائیل منتظر جنابعالی بود.خوشی زده زیر دلت،اگر کشورمان امنیت نداشت دست به دامان همین بسیجیان بودی تا امنیت برقرار شود
جواد
خواهر من اوباما رئیس جمهور امریکاست نه انگلیس
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳
0
چرا بسیج در مقابل انتصاب فتنه گرانی مثل دکتر ص در دانشگاه شیراز موضع گیری نمی کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳
0
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سردار نقدی با این اشاره که همه غالب پیغمبران نیز از نیروی بسیج مردمی استفاده می‌نمودند عنوان کرد: باید بسیج همچنان تا دوران ظهور با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه دهد چرا که یاران امام زمان (عج) عمدتاَ بسیجیان هستند.
شيرازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳
0
شيرازه عزيز چرا كامنت مرادرتائيدحرف خانم زهانيك ساز چاپ نكردي من به سايت شمااعتماد وعلاقه خاصي دارم. پيروزوپايدارباشيد.