کد خبر: ۶۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
نماز جمعه بوانات:

آقای مدیرکل! تدبیر یعنی یک‌سال انتظار برای نصب علمک گاز؟!

نماز جمعه این هفته شهرستان بوانات به امامت حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه های نماز ضمن توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به بیان مشکلات مردم شهرستان پرداخت و در این زمینه اظهار داشت: چند هفته اي است که از تريبون مقدس نماز جمعه مشکلات مردم براي مسئولان بيان و يادآوري مي شود، هفته گذشته مشکلات راه شهرستان بيان شد راهي که بيشتر براي مردم ما شبيه به قتلگاه است، امروز هم مي بينيد که متأسفانه چند ساعت متوالي است که برق شهرستان بدون اعلام و هماهنگي قبلي قطع می‌شود.

امام جمعه بوانات عدم گازکشی به روستاهای شهرستان را یکی از بزرگترین مشکلات مردم منطقه دانست و افزود: با کمال تأسف دهستان سيمکان بوانات که از سردسيرترين نقاط کشور است چندسالي است که منتظر پيدا شدن يک پيمانکار براي نصب علمک گاز است، بخش مزايجان اين شهرستان از محرومترين نقاط استان فارس است در سرماي منفی 20 درجه مي‌لرزند و مردم مظلوم دهستان باغصفا و چندين روستاي ديگر اين شهرستان آرزوي رسيدن گاز را دارند ولي متأسفانه خبري از خدمات نيست که نيست.

خطیب جمعه بوانات به سفر چند ماه پیش مدیر عامل شرکت گاز استان به شهرستان اشاره کرد و گفت: وقتی مديريت جديد گاز استان در مراسم کلنگ زني گاز رسانی به بخش مزايجان سخن مي گفت بيش از ده بار از کلمه دولت تدبير و اميد سخن گفت و گفت که در دولت تدبير و اميد هيچ قولي داده نمي شود که به آن عمل نشود.

حجت الاسلام زارع به تعویق افتادن عملیات گازرسانی به روستاهای بوانات را عدم برنامه ریزی و تدبیر دانست و افزود: آقاي مدیر کل  پس کو گاز دهستان سيمکان؟ آقاي مدير! آيا معناي تدبير و اميد اين است که براي نصب علمک يک سال دیگر روستائيان ما از سرما بلرزند؟ آيا خدمات دهي به روستاها براي ماندن روستائيان و توليد اين‌طور است؟ آيا اين عملکرد شما خود بي تدبيري و نااميد ساختن مردم نيست؟

نظرات بینندگان