کد خبر: ۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳

پاسخ سردار کمالی به درخواست کی‌روش

به نظر من افکار عمومی هم نباید انتظار داشته باشد که این بازیکنان بخشیده شوند
به گزارش شیرازه٬ سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در مورد مشخص شدن تکلیف بازیکنانی که معافیت‌شان صادر شده است،‌گفت: این هفته و پس از پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال اسامی تمامی بازیکنانی که کارت معافیت‌شان مشکل داشته و باطل شده است، در اطلاعیه‌ای از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام می‌شود ما همانطور که قول داده بودیم پرونده 118 بازیکنی که کارت معافیت آنها بررسی شده است تکلیفش را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا کریمیان می‌تواند در دربی 79 برای استقلال به میدان برود یا خیر،‌گفت: این بازیکن کارتش باطل شده و نمی‌تواند فردا بازی کند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه کی‌روش گفته است پولادی را برای جام ملت‌ها می‌خواهد و آیا این بازیکن می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود یا خیر،‌گفت: برخی بازیکنان به دلیل بی‌نظمی و تخلفی که کرده‌اند از تیم ملی حذف شدند. بازیکنانی مانند پولادی و چند نفر دیگر که اسامی‌شان اعلام شده جرمی به این بزرگی انجام دادند آنوقت کی‌روش انتظار دارد که این بازیکنان برای تیم ملی بازی کنند. به نظر من افکار عمومی هم نباید انتظار داشته باشد که این بازیکنان بخشیده شوند. این بازیکنان به قانون بی‌احترامی کرده و باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

نظرات بینندگان