کد خبر: ۶۳۲۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳

جلسات شبانه یک مسئول شهرکردی برای انتخابات مجلس در نورآباد ممسنی!

وقتي در شهرستان فضا حالت انتخاباتي مي‌گيرد، حاشيه‌ها به متن تبديل مي‌شود و ذهن جامعه درگير مسائلي مي‌شود كه زمان آن فرا نرسيده است.
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین چند شب پیش یکی از مسئولین استان چهار محال و بختیاری با برگزاری جلسه شبانه و تبلیغاتی در شهر نورآباد، کمر به نماینده شدن در ممسنی بسته است. این تنها یکی از نمونه جلسات زودهنگام برای انتخابات آینده مجلس است.

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی

در حالیکه هنوز حدود 5 /1 سال از عمر مجلس نهم باقي مانده است، فعاليّت های زود هنگام برخی از افراد شاخص براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه ممسنی و رستم آغاز شده است.

مثل همیشه، اکثر نامزدهای انتخاباتی بدون داشتن برنامه مدون در راستای بهبود وضعیت مردم و توسعه شهرستان با دادن شعارهای واقعاً بی پایه و اساس که خودشان هم به آن اعتقاد ندارند! به دنبال سوءاستفاده از مردم همیشه محروم، زجر کشیده و چشم به راه شهرستان هستند!

قطعا ورود زود هنگام به صحنه انتخابات و تبديل فضاي شهرستان به فضاي انتخاباتي، عملاً آثار و طبعات منفي از خود به جاي مي‌گذارد. وقتي فضا، فضاي انتخاباتي مي‌شود فعاليت‌ها و اقدامات نماينده فعلی شهرستان زير سئوال مي‌رود و اثري منفي بر روي افكار عمومي ‌مي‌گذارد.

از سوي ديگر وقتي در شهرستان فضا حالت انتخاباتي مي‌گيرد، حاشيه‌ها به متن تبديل مي‌شود و ذهن جامعه درگير مسائلي مي‌شود كه زمان آن فرا نرسيده است. بدون قضاوت درباره موفق يا ناموفق بودن نماینده فعلی شهرستان در مجلس نهم شوراي اسلامي و نگاهي منصفانه به اخلاق انتخاباتي و احترام به آراي مردمي که به نماينده خود براي مدت 4 سال رأي داده‌اند، تبليغات مستقيم يا غيرمستقيم علاقه مندان به حضور در مجلس دهم براي زماني که تنها حدود 5 /2 سال از عمر اين مجلس گذشته است مناسب به نظر نمي‌رسد!

متأسفانه این رفتار غلطی است که در طی دوره های قبل نیز شاهد آن بودیم. به نظر می رسد دوران نمایندگی در شهرستان ما 2 ساله است!

اگر کسی از هم اکنون قوانین را نادیده گرفته و اقدام به تخلف کند، این شخص مطمئنا در صورت رأی آوردن هم به اجرای قانون گردن نمی نهد، لذا ضروری است مردم در این زمینه هوشیار باشند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳
0
امان از برخی ها... برخی نمایندگان فارس این روزها در حال تغییر موضع هستند.... اطراف حامیان دولت، کارگزاران حرکت می کنند.
هواشناسی هم حدی داره... یه روز پایداری یه روز لاریجانی حالا شدن حامی دولت و هاشمی.....
حمید
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳
0
با سلام

به نظر این حقیر مردم هم باید در مورد انتخابات دقت بیشتری داشته باشند و هم در مورد اخباری که در این زمینه منتشر می شود. به طور مثال همین خبر تحلیلی که شما اینجا منتشر کردید ، کاملآ واضح و روشن است که یک نفر از کاندیدا را نشانه رفته است.پس مردم باید در زمینه اخبار و اصلاعات انتخابات نیز دقت مضاعف داشته باشند.

با تشکر
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳
0
تا جایی که خبر دارم آقای حاج عبدالله موسوی مدیر کل دادگستری استان چهار محال و بختیاری می باشند و ایشان اصالتآ از توابع منطقه رستم شهرستان می باشند. پس از مسولین این سایت خواهشمندم که جو سازی منفی در فضای انتخابات ایجاد نفرمایید
راستین
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳
0
نماینده نوراباد فقط دنبال حاشیه است وگرنه به نظرم کارایی چندانی ندارد