کد خبر: ۶۳۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳

خیر شیرازی منزل مسکونی 7 میلیاردی خود را به کمیته امداد اهدا کرد

این خیر شیرازی در وصیت نامه خود قید کرده بود که وراث بعد از مرگ وی این منزل مسکونی را جهت امور ایتام به واحد اکرام کمیته امداد فارس اهداء کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان فارس گفت: یکی از خیرین شیرازی منزل مسکونی خود به متراژ 200 متر مربع واقع در خیابان اصلاح نژاد که دارای دو طبقه است را به واحد اکرام ایتام کمیته امداد استان فارس اهداء کرد.

عباس شکری ارزش ریالی این منزل مسکونی را 7 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: هم اکنون هر دو طبقه این منزل مسکونی دارای مستاجر می باشد که درآمد حاصل از آن صرف امور ایتام می شود.

وی خاطر نشان کرد: این خیر شیرازی در وصیت نامه خود قید کرده بود که وراث بعد از مرگ وی این منزل مسکونی را جهت امور ایتام به واحد اکرام کمیته امداد فارس اهداء کنند.

معاون حمایت وسلامت کمیته امداد استان فارس همچنین به تعداد حامیان طرح اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: هم اکنون بیش از 53 هزار حامی خیر و نوع دوست از 15 هزار و 776 یتیم و فرزند محسنین حمایت می کنند.

شکری تصریح کرد: از این تعداد حامی بیش از 51 هزار نفر حامی ایتام و 1920 نفر نیز حامی فرزندان محسنین هستند.

به گفته وی کمک های این حامیان نوع دوست ماهانه به طور میانگین بیش از 2 میلیارد تومان است که شامل کمک های نقدی و غیر نقدی می باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳
0
خداوند رحمتش کند و امید است که آقای اله یاری بتواند درست ازش استفاده کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳
0
اقدام قابل ستایشی است