کد خبر: ۶۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳

تولید سریالی با نام و نشان شیراز در شبکه 2 سیما

مجموعه تلویزیونی «شهر من شیراز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد بنایی در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، «شهر من شیراز» یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که برای گروه خانواده شبکه دو تولید می‌شود که علی اکبر محلوجیان فیلمنامه آن را نوشته است.

این سریال که در تهران و شیراز تصویربرداری می‌شود، درباره چهار بانوی ایرانی با بازی زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند است که هر کدام به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می‌کوشند از زیر بار مشکلات سربلند بیرون بیایند.

زیبا بروفه در نقش نرگس، مهدی امینی‌خواه در نقش محسن، پرستو صالحی در نقش عفت، حسن جوهرچی در نقش علایی، روشنک عجمیان در نقش بهاره، رامیتن خداپناهی در نقش  خسرو، حدیث فولادوند در نقش گلاره،  فلامک جنیدی در نقش سمیرا، رامین ناصر نصیر در نقش عباس، زهرا سعیدی در نقش طلعت با این مجموعه تلویزیونی همکاری می‌کنند.

همچنین جمشید جهان زاد، محمود پاک نیت، مهدی جعفری و هنرمند ایتالیایی کلارا کارمونا نیز از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می‌توان به هوشنگ بنایی مدیر تصویربرداری، ونداد بنایی مجری طرح، بابک نیازی صدابردار، حسن پهلوان زاده طراح گریم، سمیه سنقری طراح لباس و محمدرضا قره گوزلو طراح صحنه اشاره کرد.
نظرات بینندگان