کد خبر: ۶۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳

6500 بهره بردار کشاورزی در قیروکارزین شناسایی شدند

از این تعداد بیش از6500 بهره بردار بخش کشاورزی در قالب زراعت،باغداری،پرورش دام سنگین وسبک،کشت گلخانه ای و زنبور عسل شناسایی گردید.
به گزارش شیرازه، اشکان کاظمی فرماندار شهرستان قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار پرگون با اشاره به اتمام زود هنگام طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: کشاورزی یکی از بخش های مولد و تولیدی محسوب می شود که رشد و توسعه این بخش تاثیر بسزایی در رشد اقتصاد دارد.

وی کشاورزی را قطب مهم تولید و اشتغال در شهرستان قیروکارزین دانست و ادامه داد: دست اندرکاران بخش کشاورزی باید سعی کنند این بخش در قیروکارزین به سمت مکانیزه شدن به پیش رود.

فرماندار و مدیر اجرای ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به اتمام چهارمین دوره طرح سرشماری عمومی کشاورزی که از پنج مهر ماه آغاز شده بود تصریح کرد: این طرح با 10 مامور آمارگیر در 11 آبان ماه و در مدت 36 روز اجرا گردید.

کاظمی گفت: تا پایان این طرح بیش از 24 هزار مکان در این شهرستان توسط ماموران طرح سرشماری عمومی کشاورزی فهرست شده است.

فرماندار شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این طرح 16 هزار خانوار فهرست برداری شد اظهار داشت: از این تعداد بیش از6500 بهره بردار بخش کشاورزی در قالب زراعت،باغداری،پرورش دام سنگین وسبک،کشت گلخانه ای و زنبور عسل شناسایی گردید.

کاظمی تصریح کرد: 10 مامور که کار سرشماری حوزه های شهری و روستایی شهرستان را عهده دار بودند ، یک هفته زوتر به کار خود پایان دادند و در ادامه با حضور در شهرستان گراش برای اتمام سرشماری به این شهرستان نیز کمک کردند.


مدیر اجرای ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: بر اساس آمار منتشرشده از سایت مرکز آمار ایران، قیروکارزین جز شهرستان های برتر استان فارس از لحاظ کیفیت وکمیت آمار گیری در چهارمین دوره طرح سرشماری عمومی کشاورزی می باشد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین خاطر نشان کرد:آمار جمع آوری شده در این سرشماری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور بکار گرفته می شود

نظرات بینندگان