کد خبر: ۶۳۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳

بازگشایی خیابان حافظیه غیرقانونی است/ شهرداری جوابگو باشد

اگر اسنادی که قرار است شهرداری ارائه دهد مورد قبول نباشد شهرداری متخلف است.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، با اشاره به بازگشایی خیابان حافظیه توسط شهرداری شیراز  اظهار داشت: مسدود شدن خیابان حافظیه مصوبه شورای ترافیک شهرستان شیراز و شورای ترافیک استان فارس است.

معاون فنی و امور عمرای فرمانداری شیراز با اشاره به بررسی چگونگی بازگشایی خیابان حافظیه توسط شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: به شهرداری شیراز یک فرصت یک هفته‌ای داده شد تا مستندات خود را مبنی بر گرفتن مجوز برای بازگشایی خیابان حافظیه به فرمانداری ارائه دهد.

وی با اشاره به اعمال تصمیم گیری‌های شخصی درباره بازگشایی خیابان حافظیه تصریح کرد: این انتقاد به شهرداری شیراز وارد است که در مدیریت شهری تصمیم گیری‌های انفرادی به موفقیت منتهی نمی‌شود.

طهماسبی با اشاره به تنش‌های به وجود آمده پس از بازگشایی خیابان حافظیه بیان کرد: بازگشایی این خیابان سبب تحمیل هزینه به نهاد‌های مرتبط با این جریان شده‌است.

وی در ادامه افزود: فرمانداری شیراز در جریان بازگشایی خیابان حافظیه نبوده‌است و بازگشایی توسط شهرداری شیراز صورت گرفته و حال شهرداری باید پاسخ‌گوی دستگاه‌های ارشد شهر باشد.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز با اشاره به مهلت داده‌شده به شهرداری شیراز برای ارائه اسناد بازگشایی خیابان حافظیه عنوان کرد: اگر اسنادی که قرار است شهرداری ارائه دهد مورد قبول نباشد شهرداری متخلف است.

وی با اشاره به غیرقانونی بودن بازگشایی خیابان حافظیه تصریح کرد: اگر درباره بازگشایی خیابان حافظیه شهرداری شیراز متخلف شناخته شود بدون هیچ ملاحظه ازطریق نهاد‌‌های قضایی قابل پیگیری است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
1
شیرازه واقعا شییییییییرازی شدیا
سالی یه بار کامنت میزاری