کد خبر: ۶۳۵۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳

سردار غیب پرور: گروه های تکفیری یعنی آمریکا و اسرائیل/ مشکل فارس بی انگیزگی است نه پول

بسیج از آغاز انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها و میادین حضور فعال داشته است. در فتنه 88، این بسیجیان بودند که به میدان آمده و فتنه را خاموش کردند.
به گزارش شیرازه، رزمایش بزرگ خاتم الانبیاء(ص) با حضور ده هزار نفری بسیجیان گردان های بیت المقدس، امام علی(ع) و امام حسین(ع) از 13 شهرستان استان فارس در منطقه عمومی شهرستان خنج در جنوب فارس برگزار شد.

سایت محلی خنج کهن نوشت: در این رزمایش، ده هزار نفر بسیجی در قالب 50 گردان رزمی از شهرستان های خنج، گراش، لارستان، لامرد، مهر، قیر و کارزین، فسا، جهرم، فراشبند، داراب، فیروزآباد، کوار و زرین دشت به اجرای رزمایش های کمین، ضدکمین و دفاع از کوی و برزن پرداختند.

فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در مراسم افتتاحیه این رزمایش گفت: رزمایش بزرگ حضرت خاتم النبیاء(ص) به استعداد 30 هزار نفر در قالب 140 گردان در دو مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست آن با حضور 10 هزار نفر در قالب 50 گردان در شهرستان خنج می باشد و مرحله دوم آن نیز با حضور 20 هزار نفر در قالب 90 گردان دیگر در نقاط دیگر استان اجرا خواهد شد.



سردار غلامحسین غیب پرور هدف برپایی این رزمایش را افزایش توان رزمی، ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء قدرت نرم در بسیجیان و همچنین کسب آمادگی برای رهایی قدس شریف عنوان کرد و افزود: پیام بسیجیان به طرفداران انقلاب و به کسانی که همسو با نظام ولایی اسلام هستند، محبت، دوستی و یکدلی و به دشمنان اسلام نیز، شدت و غیظ می باشد.

وی با بیان برخی از صفات افراد بسیجی، گفت: بسیجی آن کسی است که نسبت به مؤمنین رئوف و "رحماء بینهم" و نسبت به دشمنان، قاطع و شدید بوده و با دشمنان اسلام تعارف نمی کند؛ بسیجی آن عبد صالح خداوند است که مایه افتخار و مباهات پیامبر اکرم(ص) می باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: بسیج یک شریعه ای از فرات است؛ بسیج در مکتبی زندگی می کند که در آن مکتب، شش ماهه ها به بلوغ می رسند. بسیج مکتب سرافرازی است که در آن سیزده ساله ها، امام و پیشوا می شوند؛ بسیج استوانه محکمی است که در مقابل زورمداران عالم، مردانه ایستاده است.



سردار غیب پرور افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که چگونه پا در رکاب ولایت حرکت کردند و امروز نیز، قدرت انقلاب اسلامی به یُمن وجود بسیجیان می باشد. بسیج از آغاز انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها و میادین حضور فعال داشته است. در فتنه 88، این بسیجیان بودند که به میدان آمده و فتنه را خاموش کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ورود بسیج به حوزه فرهنگ، گفت: دنیا می خواهد دیانت، معنویت و تدین ما را بگیرد و از هیچ راهی نیز فروگذار نمی کند. دشمن، مُد و نوع لباس و خوراک ما را تغییر می دهد و فقط به یک چیز راضی خواهد شد و آن هم زمانی است که اسلام، قرآن و دین را از ما بگیرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن در دوران 8 ساله دفاع مقدس، مردم مظلوم ما را بی رحمانه و وقیحانه مورد حمله قرار داد و امروز نیز مردم ما را بی محابا و تمام عیار مورد هجمه و توطئه قرار داده است؛ برای ما ماهواره می فرستند و دیش های ماهواره و یا همان دجالواره را با نازل ترین قیمت در اختیار مردم مظلوم ما قرار می دهد.

فرمانده سپاه فجر خطاب به بسیجیان گفت: در این جنگ فرهنگی، این شما هستید که باید نقش آفرینی کرده و طلایه دار و علمدار نبرد سخت فرهنگی باشید. البته منظور، اقدامات سلبی و تهاجمی نیست؛ بسیجی آن کسی است که بتواند با "لسان لیّن"، نرم خویی و با حوصله و صبر، اسلام واقعی را ترویج داده و خود نیز یک الگوی عملی و رفتاری بروز دهد.



سردار غیب پرور در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع گردان های حاضر در رزمایش خاتم الانبیاء(ص) به هجمه های دشمن در زمینه های مختلف اشاره نمود و گفت: امروز دشمن علاوه بر جنگ فرهنگی، وارد موضوعات دیگری نیز شده است. دشمن دید اسلام با نورانیت تمام در عالم در حال ﺗﻠﺄلو بوده و ایران اسلامی نیز اُم القراء شده است، لذا توطئه کرده و تصمیم گرفتند اسلام را بد معرفی نمایند که نتیجه آن نیز ایجاد گروه های تکفیری بود.

وی ادامه داد: آیا اسلام پیامبر اکرم(ص)، اسلام سربریدن و مظلوم کشتن است؟! آیا اسلام رسول خدا (ص)، تجاوز به ناموس مردم دست درازی به بیت المال مسلمین است؟! دشمنان، گروه های تکفیری را ایجاد کرده، به آنها پول و مشاوره دادند و آنها را روانه بلاد اسلامی نمودند اما این بسیجیان بودند که جلو آنها را گرفتند. این یکی دیگر از عرصه هایی بود که دشمن نسبت به انقلاب اسلامی، طراحی ملحدانه خودش را انجام داد.

فرمانده سپاه فجر استان اظهار داشت: گروه های تکفیری یعنی آمریکا و اسرائیل؛ هر کسی که می خواهد بگوید مرگ بر گروه های تکفیری و وهابیت، لاجرم می بایستی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهد.

غیب پرور در قسمت دیگری از صحبت های خود، عرصه اقتصادی را صحنه دیگری از عداوت های استکبار دانست و عنوان کرد: دشمنان سالهای متمادی است که ملت ما را در حَصر اقتصادی قرار داده اند؛ البته مردم ما مقاوم بوده و ایستاده اند. این بار نیز بسیجیان قهرمان در اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده اند. در همین استان فارس، در جنوب استان و در همین شهرستان خنج، سرافرازان بسیجی در لبیک به فرمان رهبر به میدان آمده اند، البته هر چند که برخی از مسئولین نیامدند.



وی افزود: پول و اعتبار، کم نیست. هر کسی می گوید اعتبار نیست؛ راست نمی گوید. بی انگیزگی، بی مدیریتی و غفلت از کلام رهبری، اینها مانع اساسی است. چرا می بایستی ما در استان فارس با معضل بیکاری مواجه باشیم؟ در استانی که خشکسالی است، چرا باید حتی  صنایع ما نیز با خطر تعطیلی مواجه شوند؟

فرمانده ارشد سپاه فارس ادامه داد: دشمن، ما را تحریم کرده اما باید دست روی زانوی خود گرفته و قد راست کنیم. ملتی که دهانش به دستان دشمن باشد، آن ملت و مردم دچار نکبت می شوند. نکبت واقعی آن زمانی است که ما در خانه خارجی به واسطه یک لقمه نان چرب تر، کاسه گدایی دست بگیریم. ما از اماممان یاد گرفته و از شهیدانمان آموخته ایم که استوار باشیم و روی زانوهای خود بایستیم.



سردار غیب پرور در ادامه صحبت های خود خطاب به بسیجیان گفت: تقاضای من از شما عزیزان این است که به معرفت دینی خود افزوده و همواره خودتان را به خیمه اباعبدالله الحسین (ع) گره بزنید و روحیه انقلابی و اسلامی گری را در خودتان حفظ کنید. انقلابی بودن یعنی سراسیمه بودن در دفاع از انقلاب اسلامی؛ هر جایی که ارزشهای انقلاب اسلامی دچار لغزش شد، آنجا میدان حضور بسیجیان است.

وی در پایان از مردم شریف خنج، علمای اهل سنت و تشیع و مسئولین این شهرستان تشکر نمود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جعفری نیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
0
احسنت بر سردار. مشکل استان پول نیست. مشکل از بی مسئولیتی بعضی مسئولینه ... مشکل از بی تدبیریه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
0
سپاه یعنی عشق به اسلام
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
0
آفرین.
ملتی که دهانش به دستان دشمن باشد، آن ملت و مردم دچار نکبت می شوند.
صادق نوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
0
من اونجا بودم واقعا ترس اونها از بمب اتم نیست چون هر بسیجی یه بمب اتمه شاهد بودم شب کسی نتونست با شدت سرما و خستگی بخوابه ولی فردا صبح که بازی محلی میکردند انگار که نه انگار شب شش کیلو متر راه رفته بودن یا شب از شدت سرما کسی خوابش نبرد .یک حرف دارم خدا قوت بسیجی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳
0
جا دارد از زحمات شبانه روزى جناب سرهنگ همتى فرماندهى سپاه خنج تقدىر شود.