کد خبر: ۶۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳

پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان شد

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی جوانان ایران را معرفی کرد.
به گزارش شیرازه و به نقل از فارس، سید محمد هادی آیت الهی، رئیس کمیته فنی و توسعه در رابطه با جلسه بعدازظهر امروز این کمیته گفت: اردوهای انتخابی و استعدادیابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان از 15 آذرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و با توجه به وقت کمی که دراختیار داریم و اینکه تیم های ملی جوانان و نوجوان باید در تورنمنتی که در قطر از 10 تا 15 ژانویه (20 تا 25 دی ماه) برگزار می شود حضور پیدا کنند و با گرفتن موافقت شفاهی اکثریت اعضای هیات رئیسه فدراسیون، امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و حمید علی دوستی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی نوجوانان کشورمان یک دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایتالیا روز چهارشنبه 26 آذرماه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد.

نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر 15 سال در مسابقات سال گذشته نانجینگ چین به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت ، کمیته فنی تصمیم گرفت کادر فنی همان تیم را برای تیم ملی زیر 14 سال حفظ کند. برهمین اساس علی طهماسبی به عنوان سرمربی، موسی سواری ، نصراله دیده ماه و دکتر آقازاده به عنوان مربیان تیم ملی زیر 14 سال انتخاب شدند.

آیت الهی در پایان گفت: جلسه بعدی کمیته فنی و توسعه روز یکشنبه 16 آذر ماه در مورد تیم های ملی بانوان و همچنین در مورد پیشنهادات کمیته فوتسال در خصوص تیم های ملی فوتسال بزرگسالان، امید و جوانان بحث و بررسی خواهیم کرد.

پیروانی به عنوان مربی سابقه حضور در تیم ملی امید، سرخپوشان دلوار افراز، گهر دورود، ابومسلم،‌ سایپا را دارد.


نظرات بینندگان