کد خبر: ۶۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

در صورت تعرض دشمن پاسخ بسیج به اندازه طول و عرض دنیا خواهد بود

کوشکی، تعمیق معنویت، توسعه باورهای اعتقادی و بصیرت سیاسی و انقلابی را از جمله نیازهای بسیج دانست

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در حاشیه رزمایش خاتم الأنبیاء کازرون در گفتگو با کازرون خبر، با بیان اینکه گردان های بیت المقدس ما به عنوان الگوی رزم مردمی  در جمهوری اسلامی ایجاد شده است، گفت: هدف اصلی از ایجاد این گردان ها، مردمی کردن دفاع است و هر کشوری که بتواند دفاع را مردمی کند از گزند دشمنانش در امان است.

کوشکی اظهار داشت: الگوگیری از همین دفاع مردمی، امروز در لبنان، فلسطین، عراق، یمن و ... عامل توفیق و پیروزی این کشورها با دشمنانشان شده است و علی رغم خواست نظام سلطه منشأ بسیاری از تحولات همین الگوگیری کشورهای منطقه از بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه نظام اسلامی چند بعدی است، عنوان کرد: بسیج در همه ابعاد و عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علمی، سازندگی و دفاعی فعال است.

وی بسیج را معجزه قرن دانست و گفت: بسیج نه تنها برای ایران بلکه برای تمام مسلمانان و آزادگان جهان، الگوی بی بدیلی می باشد که از منابع قرآنی و روایی ما گرفته شده است.

کوشکی، تعمیق معنویت، توسعه باورهای اعتقادی و بصیرت سیاسی و انقلابی را از جمله نیازهای بسیج دانست و گفت: مقام عظمای ولایت از بسیج این انتظار را دارند که در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و هدف ما در حلقه های صالحین تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تلفیق معنویت و رزم در نیروهای رزمی بسیج گفت: داشتن اراده قوی، نقش تعیین کننده ای در پیروزی ها دارد و در بسیج با تلفیق معنویت و نظامی گری، می بینیم که قدرت ایمان و معنویت چه قدرتی از نیروهای رزمی بسیج به وجود آورده است.

وی در پایان با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی گفت: دشمن در محاسبات خود بسیار دقیق است و ظرفیت رزمی ما برایش روشن است؛ ولی چنانچه در محاسبات خود اشتباه کند و به مرز جمهوری اسلامی تعرض نماید، پاسخ بسیج فراتر از مرز جمهوری اسلامی و به اندازه طول و عرض دنیا خواهد بود.

نظرات بینندگان