کد خبر: ۶۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

نسخه 34 مرورگر فایرفاکس که از چندی پیش از سوی شرکت موزیلا منتشر شده است، یکی از نسخه های قابل توجه این مرورگر است که چندین ابزار جدید را به کاربران معرفی کرده است. یکی از این ابزارهای بسیار جالب Firefox Hello است که ابزاری برای گفتگو چت آنلاین و تصویری یا صوتی است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
به گزارش شیرازه، نسخه 34 فایرفاکس با ابزاری به نام Hello منتشر شده است که در واقع یک ابزار WebRTC یا Web Real-Time Communication است. این ابزار به کاربران اجازه میدهد تا به شکل آنلاین و بدون نیاز به داشتن هیچ گونه حساب کاربری به گفتگوی متنی، صوتی و یا تصویری با یکدیگر بپردازند. کافی است که یک URL برای مخاطب فرستاده شود تا مکالمه و گفتگو آغاز شود.

برای آزمایش این ابزار فوق العاده کاربردی در فایرفاکس به چند اقدام ساده نیاز دارید. البته پیش از هر چیز نیاز به نصب یا ارتقاء مرورگر فایرفاکس به نسخه 34 است. بعد از این، آیکون مربوط به Hello را در گوشه بالا و سمت راست نوار ابزار فایرفاکس مشاهده خواهید کرد:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

اما اگر این آیکون را مشاهده نمیکنید باید این اقدامات را انجام دهید:

برای اضافه کردن آیکون مربوطه بخش Customize را از منوی اصلی باز کنید و سپس آیکون Hello را از بخش سمت راست انتخاب کرده و بر روی نوار ابزار رها کنید:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

بعد از اینکار بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید و بر روی دکمه Start a Conversation کلیک کنید:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

فایرفاکس یک لینک در اختیار شما قرار میدهد که نام آن را Conversation 1 یا 2 و ... نام گذاری میکند:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

میتوانید این لینک را کپی کرده و برای دوستان خود بفرستید تا به این گفتگو بپیوندند یا آنکه بر روی آن کلیک کنید تا صفحه گفتگو در قسمت پایین مرورگر برای شما باز شود:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

البته برای بار اول در آزمایش این ابزار ما با چند خطای مختلف مواجه شدیم، اما در نهایت موفق به برقراری یک ارتباط تصویر شدیم. نکته دیگر آنکه برای استفاده از این ابزار هیچ نیازی نیست که دوستان شما از مرورگر فایرفاکس استفاده کنند. آنها میتوانند لینک گفتگو را در مرورگر کروم و یا اپرا نیز باز کنند:

چگونه با فایرفاکس 34 چت کنیم؟+دانلود

ابزار Hello را در فایرفاکس میتوان به عنوان یک ابزار جدید و پیش رو قلمداد کرد که موضوع گفتگوی آنلاین را به شکل کاملا کاربردی و به سهولت در اختیار کاربران قرار میدهد. نسخه 34 فایرفاکس تغییرات عمده ای را برای کاربران ارائه کرده است که میتوانید فهرست کامل آنها را در اینجا ببینید.

password دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 34.0.5 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 34.0.5 Final لینک دانلود نسخه اصلی – 39.69 مگابایت

download دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 34.0.5 Final لینک دانلود نسخه فارسی – 39.57 مگابایت


منبع: مشرق

برچسب ها: چت ، فایرفاکس
نظرات بینندگان