کد خبر: ۶۳۹۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
چرا اقدام قاطع انجام نمی‌شود؟

سوال معنادار رهبر انقلاب به جای ارسال پیام به یک همایش

اهتمام دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با فساد تحسین آمیز است، لیکن این سمینارها و امثال آنها چه معجزه‌ای می‌کند؟
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز با حضور در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به "در یک سال و چند ماهی که بنده در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عضویت دارم، مطالب نگران کننده‌ای از وضعیت فساد در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است" اظهار داشت: از اول انقلاب اسلامی امام(ره) یکی از اهداف خود را مبارزه با فساد اعلام و از همه دستگاه‌ها درخواست کرده بودند که با همکاری یکدیگر مانع بروز فساد در سطح جامعه شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم؛ وی ضمن اشاره به فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در سال ۸۰ که به قوای سه‌گانه ارسال شده بود، افزود: در حال حاضر باید بررسی شود که با گذشت چند سال از صدور این فرمان به کجا رسیده‌ایم؟ آیا وضع بهتر شده یا بدتر؟ البته به‌اعتقاد بنده شواهد امروز وضعیت کشور نشان می‌دهد که وضعیت بدتر شده است.

معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه عملکرد دستگاه‌های مختلف در مبارزه با فساد راضی کننده نیست، تصریح کرد: هرروز آمارهای مختلفی از ارقام و حجم فساد در سطح جامعه مطرح می‌شود که این موضوع باید با بررسی بیشتری همراه باشد و اقدامات لازم برای جلوگیری از آنها صورت گیرد.

جهانگیری با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور نشان می‌دهد که یک جای کار برای مبارزه با فساد ایراد دارد، گفت: هنوز با تمام وجود به مسئله فساد و مبارزه با آن نپرداخته‌ایم.

وی در ادامه با اعلام "پیش از برگزاری این همایش طی نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری از ایشان درخواست کردیم تا پیامی را به این همایش ارسال کنند" افزود: مقام معظم رهبری در حاشیه نامه ارسالی خطاب به بنده نکاتی را مطرح کرده‌اند که خدمت حضار بیان خواهم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در همین ارتباط اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدا تأکید کرده‌اند که نقش و اهتمام دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با فساد تحسین آمیز است، لیکن این سمینارها و امثال آنها چه معجزه‌ای می‌کند؟ مگر برای مسؤولان سه قوه وضعیت فعلی مشخص نیست؟ باید با توجه به شرایط جامعه و همفکری مسئولان اقدامات لازم برای مبارزه با فساد صورت گیرد. چرا اقدام قاطع انجام نمی‌شود که نتیجه را مردم به‌صورت ملموس مشاهده کنند؟ توقع من این است چه با این سمینار و چه بدون آن، تصمیم‌ها را بدون هرگونه ملاحظه‌ای برای مبارزه با فساد انجام دهید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳
1
اگر ایتها مرد مبارزه با فساد بودند که در همایششان را در سالن کنفرانس نمی گذاشتند مقام معظم رهبری دستشان را خوب خوانده
جوان قشقایی عاشق ولایت علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳
0
متاسفانه هشت سال از این فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری دولتی بر سرکار بود که داعیه اصولگرایی داشت ولی متاسفانه فساد نه تنها کم نشد که فساد ها با ارقام باور نکردنی همه مردم را نگران کرد.
یه حرف دارم بدور از مسایل سیاسی وفقط به حمایت از حضرت آقا عرض مینمایم:
دوستان عزیز و بزرگوارم لطفا لطفا شعار دادن را کنار بگذارید اینکه شعار ولایتمداری بدهیم ولی به دستورات و فرامین آقا توجه نکنیم بزرگترین توهین است به خصوص که داعیه اصولگرایی هم داشته باشیم.
به خدا قسم آقا شعارهای زیبای بدون عمل نمیخواهد اینگونه رفتارها نه تنها کمکی نمیکند بلکه مردم عامی را بدبین می کند و دشمنان را بهانه جوتر میکند.
مردم ایران و مسلمانان جهان به خصوص شیعیان جهان چشم امید به فرامین امام و مقتدایمان دارند ولی متاسفانه افرادی سودجو و مریض که به دنبال منافع شخصی هستند میخواهند فاصله ایجاد نمایند اما ما مردم ولایتمدار و جوانان عاشق رهبری به حق امام زمان و با تاسی به جد حضرت امام علی خامنه ای ارزوی انها را به خاک سیاه تبدیل مینماییم.
اگر ایرانی هستی و اگر شیعه هستی و اگر عاشق رهبری سه صلوات نذر سلامتی ایشان کن و جمله ای نظر بنویس