کد خبر: ۶۴۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳
33 سال از فراق شهید دستغیب می گذرد

6 دقیقه با شهیدی که شناسنامه شیراز است+فیلم

به سهولت امکان‌پذیر نیست که انسان مقامات و مدارج معنوی مردان خدایی همچون آیت‌الله شهید حاج سید عبدالحسین دستغیب را درک نماید تا چه رسد به اینکه به زبان یا به قلم آورد.
به گزارش سرویس سومین حرم شیرازه، سی و سه سال از شهادت آیت‌الله شهید دستغیب سومین شهید محراب از غروب آن مهر تابان می‌گذرد و هنوز داغ و رنجش نبودش قلب‌هایمان را می‌فشارد سال‌هاست که چشمانمان در فاجعه فقدان آن نفس مطمئنه مبهوت و نگرانند.

عاشق دلسوخته‌ای بود که سوخت و گرمی و نور افشاند، اسوه تلاشی که تا جان داشت کوشید، الگوی ایثاری که هرچه داشت بخشید، سر عجیبی که جلوه‌ای از جمال کبریایی بود او مدینه ایمان و جهاد استوانه بلند و تقوا و فضیلت بود که تا بود برای خدا بود و هم از این رو طراوت سخنش نور صفا می‌افشاند.
 عالم بزرگواری که امام خمینی(ره) از او تعبیر به معلم اخلاق، مهذب نفوس و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی کردند و رهبر معظم انقلاب درباره ایشان گفتند: شهید دستغیب از نخستین کسانی بود که پرچم تبلیغ انقلاب اسلامی را در سخت ترین شرایط در استان فارس برافراشت و بر منابر و مجامع، نام امام امت را بر زبان جاری ساخت.

شیرازه به مناسبت 30 و سومین سال پرواز ملکوتی این عالم جلیل القدر کلیپی از زندگی، مردمداری، محل و چگونگی شهادت وی تقدیم مخاطبان می کند.

دانلود
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳
0
آهنگ بی بی سی گذاشتید آخر تیزر !