کد خبر: ۶۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۳
سردار غیب پرور قبل از خطبه های نماز جمعه شیراز تاکید کرد:

سران فتنه با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند مگر در پیشگاه مردم عذرخواهی کنند/ دست دانشجویان را می بوسم/همدلی ما مشروط است

فرمانده سپاه فجر گفت: بنای همه مسئولین در استان فارس اتحاد، انسجام و همدلی است اما مشروط است و شرط آن این است که کسی ازخطوط قرمز نظام عبور نکند.
به گزارش شیرازه سردار غلامحسین غیب پرور قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز با اشاره به فرار رسیدن سالروزشهادت آیت الله دستغیب گفت: آیت الله دستغیب از پیروان امام امت و مبلغ و مروج بزرگی در راه ولایت بود.

فرمانده سپاه فجر در بخشی از سخنانش با اشاره به حادثه روز دانشجو در شیراز گفت: در روز دانشجو یک عنصر طرفدار فتنه و یک مرده سیاسی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دعوت کردند و می خواستند با این کار وی را احیاء کنند. این فرد به نظر من یک کوتوله سیاسی است اما حضورش مصداق این نکته است که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» از این جهت خیر که یک بار دیگر فتنه بازخوانی شد.

همدلی در استان مشروط به این است که کسی از خطر قرمز نظام عبور نکند

وی با اشاره به  اینکه در یک سال گذشته خطی برای تطهیر سران فتنه فعال شده است تصریح کرد: ماجرای فتنه 88 یک واقعیت است که نباید هیچ کدام از ما آن را فراموش کنیم. در فتنه 88 انقلاب و ارزش های دینی را خواستند به قربانگاه ببرند. یادمان نمی رود گروهی منافع ملی را نادیده گرفتند و اطلاعات طبقه بندی شده را به دشمنان و خارجی ها دادند. یادمان نمی رود اوباما از سران فتنه اسم برد و جانبداری کرد، یادمان نمی رود نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی از فتنه گران حمایت کرد.

فرمانده سپاه فجر افزود: مردم ما یادشان نرفته است که در روز عاشورا خیمگاهی که مردم تهران برای عزاداری آماده کردند فتنه گران آتش زدند و به ساحت مقدس سید الشهدا توهین کردند.

همدلی در استان مشروط به این است که کسی از خطر قرمز نظام عبور نکند

سردار غیب پرور با بیان اینکه متاسفانه برخی ها به دنبال ماجرا جویی هستند بیان داشت: ما بی تفاوت نیستیم که برخی ها دست هر کس و ناکسی را بگیرند و به استان بیاورند و آرامش جامعه را بهم بزنند. برخی فکر می کنند چون دولتی رفته و دولتی آمده فرصتی است تا سران فتنه را تطهیر کنند، اما بدانند آن زمانی این اتفاق خواهد افتاد که سربازان امام خمینی و امام خامنه ای دیگر حضور نداشته باشند.

فرمانده سپاه فجر افزود: بنای همه مسئولین در استان فارس اتحاد، مدارا، انسجام و همدلی است اما مشروط است و شرط آن این است که کسی ازخطوط قرمز نظام عبور نکند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه ساحت رهبر معظم انقلاب و فتنه 88 دو خط قرمز نظام ما هستند افزود: ما با کسی عهد و پیمان برادری مادام العمر نبسته ایم، اگر کسی بخواهد خطوط قرمز نظام را نادیده بگیرد و آن روزی که احساس کنیم کسانی می خواهند سران فتنه را تطهیر کنند ما سربازان «امام خامنه ای» عزیز به فضل خدا تمام قد در برابر آن ها می ایستیم و با آن ها برخورد می کنیم.
وی اضافه کرد: تاکید می کنم سران فتنه 88 نجس سیاسی هستند و با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند مگر در پیشگاه مردم عذرخواهی کنند.

همدلی در استان مشروط به این است که کسی از خطر قرمز نظام عبور نکند

فرمانده سپاه فجر ضمن تقدیر از دانشجویان به خاطر عکس العمل در برابر سخنان فرد فتنه گر در روز دانشجو و با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند افزود: با تمام وجود دست عزیزان دانشجو را که از سر بصیرت در مقابل آن برنامه مسئله دار ایستادگی کردند می بوسم و درود می فرستم به دانشجویانی که در مقابل استانداری و دفتر امام جمعه محترم تجمع کردند و دغدغه های انقلابی خود را مطرح کردند.   
سردار غیب پرور همچنین اظهار داشت: خوب است آن کسی که این فردفتنه گر را دعوت کرده و آن کسی که مجوز داده، اعلام کند نه اینکه همه خود را مبرا جلوه دهند. 

سردار غیب پرور با اشاره به موضع گیری قابل تقدیر برخی از نمایندگان مجلس و برخی نهاد ها در مورد حادثه روز دانشجو در شیراز گفت: از آیت الله ایمانی که فرزندان ولایی را تحت حمایت خود قرار دادند و آیت الله سید علی اصغر دستغیب که به شایستگی عکس العمل نشان دادند تشکر می کنم.


همدلی در استان مشروط به این است که کسی از خطر قرمز نظام عبور نکند

همدلی در استان مشروط به این است که کسی از خطر قرمز نظام عبور نکند
نظرات بینندگان