کد خبر: ۶۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳

نوجوانان فارس فاتح مسابقات دو صحرانوردی کشور شدند

گام های بلند دوندگان نوجوان فارس در هوای سرد شهرستان زنجان منجر به فتح قله قهرمانی کشور شد تا این تیم با شایستگی از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در پایان این رقابت ها تیم فارس با 32 امتیاز منفی به مقام قهرمانی دست یافت و برگ زرین دیگری را بر افتخارات دو و میدای فارس افزود.

همچنین تیم همدان با 35 و کردستان با 38 امتیاز منفی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
علیرضا خطیبی، وحید مولایی، محمد ده بزرگی و عطیم ذوالفقاری چهار دونده تیم فارس بودند که به مربیگری علی مانیزان مرد زحمت کش دو و میدانی فارس بر سکوی قهر مانی ایستادند.سرمربی تیم فارس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا به این افتخار دست یافتیم.
علی مانیزان افزود: درهوای سرد شهرستان زنجان دویدن بسیار سخت است که خوشبختانه دوندگان با تعصب فارس توانستند به مقام قهرمانی دست یابند.
وی اضافه کرد: کار برای تیم فارس در این مسابقات به مراتب سخت تر از سایر تیم ها بود،چرا که می خواستیم از عنوان قهرمانی خود که سال 92 در قزوین بدست آمده بود، دفاع کنیم.رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی کشور با حضور 21 تیم از سراسر کشور در مسافت شش کیومتر روز جمعه 20 اذر ماه در استان زنجان پایان یافت.
نظرات بینندگان