کد خبر: ۶۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳

امروز و فردا اوج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور

معاون سازمان حج و زیارت گفت: وضعیت مرزهای شملچه و چزابه برای بازگشت زائران به کشور بسیار روان است و مرز مهران به دلیل پارک خودروها،با ترافیک نسبی روبروست.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه فارس آخرین وضعیت مرزهای کشور را تشریح کرد و گفت:‌وضعیت مرز مهران بسیار خوب است و تقریبا در هر دقیقه بیش از 200 ماشین سواری از مهران به سمت ایلام حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات پلیس راه، ورودی زائران بسیار روان است و تنها مقداری ترافیک در خود شهر مهران وجود دارد که به دلیل پارک خودروها ایجاد شده است.

خدرنژاد ادمه داد:‌مرز شملچه و چزابه بسیار روان است و اتوبوس‌هایی در آنجا در نظر گرفته شده است که زائران را از نقطه صفر مرزی به شهرهای بستان، خرمشهر، آبادان و اهواز منتقل می‌کنند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که امروز و فردا اوج بازگشت زائران به کشور را داشته باشیم و وزارت کشور نیز متعهد شده است هزار دستگاه اتوبوس را برای بازگشت زائران به عراق بفرستد.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل اینکه ممکن است مقداری عبور از مرز زمان‌بر شود، موکب‌هایی در نظر گرفته شده است که تغذیه زائران را برعهده دارد و امیدوار هستیم ظرف یک هفته آینده تمام زائران به کشور بازگردند.

وی افزود: زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند و زمان خود را مدیریت کنند تا در مرزها شاهد ازدهام جمعیت نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان