کد خبر: ۶۴۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳

پاسخ عجیب مخابرات فارس به قبض‌های سنگین تلفن ثابت شیرازی ها

در میان مراجعان پیرمردی کهنسال عنوان می‌کرد که سواد ندارد و تاکنون اینترنت ندیده است که هزینه 100 هزار تومانی آن را بپردازد.
به گزارش شیرازه، در قبض 74 روزه تلفن ثابت پاییز در شیراز ذکر شده که این قبض به علت هم‌کدی تلفن ثابت، با تعرفه جدید صادر شده اما عموم اعتراض‌های مشترکان به درج مبالغ گزاف بابت هزینه اینترنت آسان (هوشمند) در این قبض‌ها است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس، در میان مراجعان پیرمردی کهنسال عنوان می‌کرد که سواد ندارد و تاکنون اینترنت ندیده است که هزینه 100 هزار تومانی آن را بپردازد.

خانمی از بین مراجعان عنوان می‌کرد که یک سال است از خانه قبلی نقل‌مکان کرده و تمام هزینه‌های سال گذشته را پرداخته، دیگری عنوان می‌کرد که مشترک نمونه شرکت ..... است و دو سال پیاپی از خدمات اینترنت بدون سیم این شرکت استفاده کرده و نیازی به اینترنت کم سرعت «دایل آپ» نداشته که برای وی هزینه درج شده است.

مراجعان به طور مرتب این سؤال را می‌پرسیدند که مگر هزینه‌های اینترنت یک سال پیش دریافت نشده که اکنون بر روی قبض آمده است.

خبرنگار فارس موفق به تماس با مسئولان شرکت مخابرات و دریافت پاسخی از آنان در این زمینه نشد.

به گزارش فارس، شرکت مخابرات چند ماه پیش نیز هزینه‌هایی را با عنوان هزینه‌های وزارتی، مالیات و تغییر تعرفه و ... بر روی قبوض اضافه کرده بود که همان زمان نیز برخی مشترکان به این هزینه‌های اضافی اعتراض داشتند و پاسخ درخوری دریافت نکردند.

گفتنی است که استاندار فارس در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان به شدت از مدیران مخابرات انتقاد کرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳
0
این مسولین .... مخابرات باید در برابر خداوندو مردم پاسخگو باشند من از همین هزینه های گزاف تلفن منزلم را قطع کرد ه ام چندین بار در قبض من هزینه ایترنت زده شده بود که روحم از اینترنت خبر نداشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳
0
منم به همین خاطر قبض تلفن را پرداخت نکردم