کد خبر: ۶۴۲۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۳

ترک های جاده «بوانات - یزد» به دست مهربان کدام مسئول پر می شود؟+تصاویر

جاده 4 کیلومتری سوریان _ جعفرآباد مسیری است که سالها باعث خرابی اتومبیل ها و از طرفی باعث افزایش درآمد تعمیرکاران بواناتی شده است!

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، جاده سوریان بوانات  جعفرآباد از مسیرهای پرتردد و اصلی شهرستان بوانات و محل عبور خودروهای زیادی از مرکز شهرستان به سمت جنوب شهرستان و استانهای یزد، کرمان و بندعباس می باشد.

این مسیر 4 کیلومتری در سالیان اخیر بیش از 400 تصادف را در خود دیده که برخی نیز منجر به فوت شده است و چند سالی است که مسئولین از قرار گرفتن روستای جعفرآباد و این مسیر جزء محدوده شهری بوانات خبر دادند و قرار بر این شد که مسیر بازگشایی شود و این مسیر را بلوار دوطرفه با روشنایی کامل بکشند.

البته این مسیر بیش از 2 سال است که باز شده و به گفته خود مسئولین، مسیر آماده آسفالت می باشد. اما این مهم کی به انجام خواهد رسید حدا می داند!

کشاورزان و مردمی که اراضی آنها در مسیر بوده منتظر خدمات دولت هستند و در این مسیر هر روزه گرد و غبار بسیاری را متحمل شده اند اما امروز وقتی به شهرداری مراجعه می کنند جواب می دهند که قرار شده اداره راه و شهر سازی این مسیر را تکمیل کند.

اما با تمام این اوضاع و احوال، این جاده در حال حاضر حتی با روکش آسفالت هم خیلی از معایب آن برطرف می شود و البته اگر مسئولین نگویند در فصل سرما هستیم و نمی توان آسفالت ریخت!

یکی از رانندگان این مسیر به حرف رسا گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است، ما سالهاست که می گوییم این مسیر را روکش کنید اما مسئولین می گویند این مسیر باید بلوار کشیده شود و وضعیت این است که می بینید.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
0
عامو مسئولین اصلا میدونن این بونات کجاست؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
3
میگن مسئولین ائم از فرماندار و نماینده مجلس شان بومی است. ظاهرا دعواهای سیاسی مانع است. البته امید و اعتدال شاید تعریفش همین باشد !!!!!!!
علی
یه وقت نظراتی که تو خط شما نباشه رو تایید نکنیدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
2
پس معلومه جاده خرامه-شیراز رو ندیده اید . جاده بوانات تا پای جاده خرامه بهشته