کد خبر: ۶۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳

روستاهایی که در پاسارگاد تلویزیون نمی بینند!

در شهرستان برخوردار! پاسارگاد نیز روستاهایی هستند که هنوز از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.

به گزارش شیرازه، برخی از روستاهای استان فارس به علت شرایط توپوگرافی، کوهستانی و خاص منطقه مشکلات بسیاری دارند که مهمترین این مشکلات را می توان در بخش های بهداشت، کمبود آب شرب، نبود راه های دسترسی مناسب، نامناسب بودن پوشش سیگنال های تلویزیونی، کمبود  امکانات تفریحی و ورزشی و... تقسیم بندی کرد.

طنین پاسارگاد نوشت: در شهرستان برخوردار! پاسارگاد نیز روستاهایی هستند که هنوز از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.

دهستان سرپنیران و روستاهایی که در نقطه کور این دهستان هستند از نبود امکانات و به ویژه نامناسب بودن سیگنال های تلویزونی و حتی تلفن های همراه گلایه دارند، که این گلایه در برخی از روستاهای بخش مرکزی مانند روستای حسن آباد وبخش پاسارگاد هم وجود دارد.

اهالی روستاهای حسن آباد و شهرک وحدت (که از مجموعه چندین روستای دور افتاده و محروم دهستان سرپنیران تشکیل شده است) با کمترین امکانات و بیشترین مشکلات در حال زندگی هستند.

هم اکنون این چندین روستا سیگنال های تلویزیونی را بسیار بد دریافت نمی کنند و ساکنین آنها سال هاست که  به جز دو یا سه شبکه سراسری، از دیدن دیگر شبکه های تلویزیونی محروم هستند.

ملک حسینی ساکن یکی از روستاهای شهرک وحدت در این رابطه به خبرنگار ما گفت: نوجوانان و خانواده های منطقه مجبور هستند برخلاف میل باطنی خود از ماهواره جهت دریافت مناسب سیگنال های تلویزونی استفاده کنند که این خود مطمئنا عوارض فرهنگی جبران ناپذیری خواهد داشت و از طرفی چاره ای ندارند که چرا که کودکان در این روستاها نیز می خواهند کارتون مورد علاقه خود را همچون همسالان خود مشاهده کنند.

نظرات بینندگان