کد خبر: ۶۴۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳
نماینده ممسنی و رستم در مجلس:

برخی می خواهند «رستم» را بفروشند!

سفر زارع نماینده یاسوج به منطقه رستم اتفاق جالبی نبود همه ی ما باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم.
به گزارش شیرازه، نوذر شفیعی در حاشیه بازدید از منطقه پشت کوه رستم در گفتگو با سایت محلی نورآنلاین گفت: شهرستان ممسنی و رستم از جمله شهرستان های گسترده است اما با این حال در دو سال گذشته حدود 3 بار از این منطقه بازدید کرده ام و در این منطقه خدمات عمرانی مناسبی صورت گرفته و برخی نیز در دست اقدام است و تحولاتی در حوزه ی آب و راه در حال وقوع می باشد و مردم نیز رضایت خوبی دارند.

وی در خصوص سفر زارع نماینده منطقه بویر احمد و دنا به منطقه پشت کوه و ادعای جدایی این منطقه از رستم گفت: سفر آقای زارع به منطقه اتفاق جالبی نبود همه ی ما باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم و تامل و تفکر بیشتری کنیم.

وی افزود: یک سری عوامل درونی و برخی که ادعای کاندیداتوری دارند آماده ی فروش رستم هستند این درحالی است که در جلسات شبانه دم از رستم می زنند! همین عوامل درونی باعث می شوند که عوامل خارجی وارد شوند و خود مردم باید این زمینه را بشناسند و اجازه این کار را ندهند.

فایز چراغ سحر فرماندار رستم نیز گفت: خوشبختانه نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب، خدمات بسیار ارزنده ای را به مناطق محروم ارائه کرده و زیرساخت هایی در حوزه راه، آب،برق، گاز، بهداشت، آموزش و ... مهیا کرده که منطقه محروم پشت کوه جلیل نیز از این خدمات بی بهره نبوده است اما مطمئناً همچنان نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: هم اکنون نیز عملیات های عمرانی در حوزه آب، خانه بهداشت و راه در حال اجراست و در آینده نزدیک خبرهای خوشی از افتتاح این طرح ها خواهیم داشت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
0
این نتیجه بی اطلاعی نماینده ممسنی از منطقه رستم است بازم خدا پدر زارع نماینده بویراحمد را بیامرزد که بعضیها را به فکر رستم آورد
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
0
اقای شفیعی زمانی که دنبال تغییر فرماندار بومی شهرستان بودید ویک فرماندار بویراحمدی جایگزین کردید این مسایل راهم می دانستید؟....
رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
0
اقای شفیعی مگرشهرستان رستم با توجه به رای اندکی که به شماداد برایتان اهمیت دارد؟