کد خبر: ۶۴۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳
نامه نماینده مجلس به عارف:

جناب عارف مهمترین مساله شما انتخابات است یا گرانی نان و گاز و آب و برق؟!

شما که می‌گویید مهم‌ترین مسئله ما انتخابات مجلس است، آیا افزایش قیمت در کالاهای مختلف مسئله مهمی نیست؟
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس طی نامه‌ای خطاب به محمدرضا عارف به سخنان اخیر وی مبنی بر اینکه مهمترین مساله ما انتخابات است، واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر عارف

با سلام و تحیت

مهم‌ترین مسئله ما انتخابات مجلس است. این جمله‌ای است که از شما مرتبا در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها شنیده می‌شود و توسط رسانه‌های خاص بازتاب داده می‌شود که لازم است در این خصوص نکات یادآور شوند.

به نظر شما گران شدن نان،‌ گاز، آب، برق و بسیاری از مایحتاج مردم و پرداخت نکردن یارانه این افزایش قیمت به مردم چه میزان اهمیت دارد؟ رشد واردات حدود ۱۰۰ درصدی بسیاری از کالاها و اقلام مصرفی و سرمایه‌ای و ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی چه میزان برای شما مهم است به نظر شما رکودی دامن‌گیر در بسیاری از صنایع کشور که باعث بیکاری جوانان این کشور شده چه میزان اهمیت دارد آیا پرداخت نشدن وام ازدواج سه میلیون تومانی مسئله مهمی نیست و از بین رفتن سرمایه مردم در بورس و افزایش دو برابری قیمت مسکن مهر اهمیتی ندارد؟

به نظر شما کاهش قیمت نفت به بشکه‌ای کمتر از ۶۰ دلار و کاهش ۴۵ درصدی درآمدهای نفتی چه میزان اهمیت دارد؟ اینها تنها بخش کوچکی از مهم‌ترین مسائل ماست. انشالله با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به موضوع، مهم‌ترین مسائل شما هم این گونه مسائل باشد.

العاقبه ‌للمتقین

برادر کوچک شما

مهرداد بذرپاش

۲۶آذر ماه ۱۳۹۳
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
0
برای آقایان کسب قدرت مهم تر است.
اگر این وضعیت بجای دولت اصلاح طلب روحانی در یک دولت اصولگرا حاکم بود شعارهای آقایان هم می شد آب و نان و اشتغال و معیشت مردم
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
0
این بازی خورده فتنه گران خیلی زود به صرافت افتاده است