کد خبر: ۶۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳

بین التعطیلین هفته آینده تعطیل نیست

به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تمام مراکز آموزشی دایر بوده و فعالیت آموزشی و تربیتی در آنها ادامه دارد.
علیرضا جدایی با بیان اینکه تعطیلی مدارس در هر روز بیش از 120 میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل می‌کند، گفت: هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور، تعطیل نخواهد بود.

به گزارش شیرازه به نقل از نسیم؛ وی افزود: بر این اساس، به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تمام مراکز آموزشی دایر بوده و فعالیت آموزشی و تربیتی در آنها ادامه دارد.

بر اساس تقویم رسمی کشور، یکشنبه 30 آذر ماه مصادف با 28 صفر (رحلت رسول اکرم(ص) و سه‌شنبه دوم دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) تعطیل است.

جدایی ادامه داد: در مسیر فرهنگ سعی و تلاش و توسعه و پیشرفت، چیزی به نام بین تعطیلی معنی ندارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزه‌های دینی و ضرورت حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تاکیدات رئیس جمهوری در دولت تدبیر و امید بر کار و تلاش مجدانه و همت مضاعف همه ارکان دولت است.

وی با اشاره به تعطیلات مکرر و فراتر از تقویم رسمی کشور در سال‌های گذشته افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگوسازی این مفهوم در میان نسل جدید دارد.

جدایی خاطرنشان کرد: تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و همکاران در مدارس، همکاری و همراهی خانواده‌ها و اولیا را می‌طلبد.

نظرات بینندگان