کد خبر: ۶۴۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳

پیکر قهرمان وزنه برداری آسیا در شیراز به خاک سپرده شد+عکس

پیکرشادروان علی محبی وزنه بردار پرافتخار استان فارس و کشور روز چهارشنبه در میان حضور گسترده و حزن و اندوه مردم شیراز به خاک سپرده شد.

به گزارش شیرازه علی همیشه سعی کرد در جوانی همچون یک پهلوان رفتار کند و حضور گسترده مردم بویژه مسوولان و ورزشکاران درمراسم خاکسپاری او نشان داد که سه چراغ سفید را که بارها در میادین مختلف با بلند کردن وزنه روشن کرده بود این بار مردم در مراسم تشییع برایش سه چراغ سفید به پاس قدرانی از رسم مردانگیش روشن کردند.


محبی که متولد شیراز بود در حالی که 25 سال از عمرش می گذشت پس از پایان هفته سوم لیگ وزنه برداری قهرمانی باشگاه های کشور که با تیم ملی حفاری اهواز روی تخته رفته بود یک روز پس از برگزاری این رقابت ها روز دوشنبه 24 آذر ماه درمنزل خود در شیراز دچار گاز گرفتگی شد و جان را به جان افرین تسلیم کرد

زنده یاد محبی سال 1388همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد و در سالهای 1389 و 1390 با کسب عنوان قهرمانی دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را از آن خود کرد.
محبی که سابقه چندین سال حضور در اردوهای تیم ملی را داشت توانسته بود در مجموع با بالابردن 392 کیلو گرم وزنه رکورد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

پیکر شادروان علی محبی قهرمان وزنه برداری آسیا به خاک سپرده شد

پیکر شادروان علی محبی قهرمان وزنه برداری آسیا به خاک سپرده شد


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳
0
یا زهرا