کد خبر: ۶۴۳۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳
فرمانده سپاه فجر در یادواره شهدای دانشجوی فارس:

در کلاس برخی دانشگاه ها جرات بسم الله گفتن وجود ندارد!/ کسانی که علیه ولایت حرف می زنند از خدا نمی ترسند

متاسفانه برخی از ما به گرفتن ژست در عرصه‌های مختلف عادت کرده‌ایم اما وقتی پای عمل می رسد، کمیت خیلی‌ها لنگ است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، فرمانده سپاه فجر استان فارس مسئولیت دانشگاهیان به ویژه دانشجویان را سنگین توصیف و اظهار کرد: این غصه را کجا ببریم که برخی تصور می کنند می توان در محیط دانشگاهی فرهنگ سکولار را ترویج و تبلیغ کرد و این درد را به کجا ببریم که گاهی در کلاس دانشگاه حتی جرات بسم الله گفتن را ندارند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در یادواره سرداران و 380 دانشجوی شهید استان فارس با بیان اینکه برخی از ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که مورد رضایت شهدا نیست، تصریح کرد: جسارت نمی‌کنم که بگویم نمی‌فهمند اما واقعا خیلی جرات و خدا نترسی می خواهد که کسانی در این مملکت علیه ولایت و شهدا حرف بزنند و حرکت کنند.

وی با بیان اینکه اگر خدا ترس بودیم بیشتر قدر شهدا را می‌دانستیم، گفت: خدا را شاکریم که در یک یادواره دیگر از سلسله یادواره‌هایی که از چهار سال قبل آغاز شده به یاد 380 شهید دانشجو دور هم جمع شدیم چراکه مجلس شهدا مایه عبرت و درس برای همه است و شهدا به ما یاد دادند که خدا انسان را عبث و بیهوده خلق نکرده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه شهدا مسیری را گشودند که شک نداریم راه رستگاری و نجات است، خاطرنشان کرد:380 شهید دانشجو آمدند در راه امامشان جنگیدند و جان دادند که به ما درس انسانیت و وفاداری را بیاموزند وگرنه در این زندگی مدرن فیگور گرفتن که کاری ندارد و متاسفانه برخی از ما به گرفتن ژست در عرصه‌های مختلف عادت کرده‌ایم اما وقتی پای عمل می رسد، کمیت خیلی‌ها لنگ است.

سردار غیب‌پرور با تصریح اینکه شهدا مردانه مسلمانی، رادمردی و انسانیت خود را اثبات کردند، گفت: شهدا همه چیز را در زیر گنبد مینای ولایت علوی یافتند؛ آن ولایتی که امروز استمرار دارد و در ولایت مطلقه فقیه متجلی است.

وی با بیان اینکه با افتخار دست خانواده شهدا را می بوسم، اظهار کرد: پدر و مادر شهدا بسیار استوار و ایثارگر بودند که جگرگوشه خود را تقدیم کردند و فقط خدا می‌داند که چه کشیدند و اجر و پاداش آن‌ها را فقط خدا می‌تواند اعطا کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس پیروزی انقلاب اسلامی ایران را «نه» گفتن به دنیای استکبار و قلدران عالم دانست و افزود: دشمنان اسلام تاب تحمل انقلاب اسلامی را نداشتند به گونه‌ای که دنیای استکبار هر آنچه داشتند را فراهم کرده و تمام توان خود را بر علیه مردم مظلوم ایران که ندای آن‌ها جز توحید و اسلام‌خواهی چیز دیگری نبود به کار گرفتند و جنگی تمام عیار علیه ما به راه انداختند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه دشمنان، بزرگان کشور و سرمایه‌های ما را ترور کرده و کشور ما را در معرض محاصره‌های بسیار قرار دارند، این سوال را مطرح کرد که مگر حرف این مردم چه بود که دشمنان و استکبار چنین کردند و تصریح کرد: مردم مظلوم ما و شهدا غیر از اسلام‌خواهی حرف دیگری نداشتند و به امام، ولی و رهبر خود وفادار بودند و با بصیرت از ولایت مطلقه فقیه دفاع کردند و در این راه استوار بودند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ دنیا تمام قدرتش را به رخ مردم ما کشید اما با وجود تمام این شرایط مردم ایستادگی کردند، بیان کرد: مردم ما بصیر و با وفا هستند و به همین دلیل امام خمینی(ره) که یک حکیم است بدون تعارف مردم دوران ما را بهتر از مردم زمان پیامبر(ص) و امام علی(ع) دانستند.

سردار غیب پرور ضمن بیان اینکه شهدا در لحظه شهادت ناله نمی‌کردند بلکه با لب عطشان و خشکیده «یا حسین» می‌گفتند و به فیض شهادت نائل می‌شدند، این سوال را مطرح کرد که چه کسی می‌تواند از عهده رسالتی که خون شهدا بر دوش ما گذاشته برآید و جوابگو باشد؟

وی با بیان اینکه اسلام ناب در دنیا دشمنان بسیاری دارد، متذکر شد: اکنون گروه های تکفیری به نام شخص پیامبر(ص) که پیغمبر رحمت بود، سر می‌برند و سینه می‌شکافند و به ناموس ملل اسلامی تجاوز می‌کنند که این یک توطئه است و به نام مبارک پیامبر(ص) بر ضد پیامبر(ص) رفتار می‌کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳
1
سلام سردار جانا سخن از دل ما می گویی بنده نیز در دانشگاهی به عنوان استاد روان شناسی مدعو حدود 7 سال درس دادم نهایت به بهانه بردن نام سرور آزادگان جهان ابا عبد الله الحسین علیه السلام از دانشگاه اخراج شدم. اشتباه نکنید من در یکی از دانشگاه های استان اصفهان تدریس می کردم نه یک دانشگاه خارجی!!!!
کوصری کارشناس ارشد رواشناسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳
1
استاد گرامی تورا به هرچه اعتقاد داری قسم می دهم آیا واقعا علت اخراج شما این بود یا یک طرفه به قاضی رفته ای
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳
0
باآل علی هر که درافتاد ورافتاد حوالشون با سرور و سالار شهیدا حضرت امام حسین علیه السلام وحضرت عباس علیه السلام
ارشیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳
0
سلام برادر ولی مانباید عقب بکشیم چون دانشجو جوان وبی تجربه است ...من استاد یکی از دانشگاههای بروجردم وهر جلسه حدود ده دقیقه بیانات اقتصادی ومدیریتی مقام عظمای ولایت رو برا بچه ها تحلیل میکنم ...