کد خبر: ۶۴۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۳

استاندار فارس و دو شخصیت اصلاح طلب شورای شهر از فتنه و 9 دی می گویند

در سال 88 شخصیت‌های مختلف با موضع‌گیری های غیرمدبرانه خود باعث به وجود آمدن مشکلاتی شدند.

شیرازه، سرویس سیاسی: استاندار فارس حماسه 9دی را پاسخ به تمام کسانی دانست که بدخواه کشور بودند و با اشاره به اتفاقات و فتنه سال 88 گفت: اتفاقات و حرکت هایی که در سال 88 در کشور انجام شد، مشخص است و دشمنان در خارج از کشور استفاده‌هایی از این حرکت‌ها کردند.

9 دی پاسخ به بدخواهان است/ اتفاقات سال 88 حاصل بی تدبیری بود/ 9 دی پاسخ حماسی به طمع ورزان داخلی و خارجی است

سید محمد احمدی در حاشیه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه تصریح کرد: در جریان فتنه سال 88 مملکت داشت به سمت نامطلوبی حرکت می کرد که در حماسه 9دی مردم جمع شدند و از انقلاب دفاع و جانبداری و از رهبر معظم انقلاب اطاعت کردند و در آن روز مهر خاتمه‌ای زدند بر هر مورد و مشکل داخلی و خارجی که بوی توطئه از آن استشمام می‌شد.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز نیز حماسه 9 دی را پاسخ به تمام کسانی دانست که می‌خواستند برای مردم و مملکت مشکل ایجاد کنند و گفت: در اتفاقات سال 88 عدم تدبیر باعث ایجاد مشکلات بسیاری در جامعه ما شد.

بهرام پارسایی با اشاره به تقابل‌هایی که در سال 88 به وجود آمد، اظهار کرد: بی‌تدبیری باعث وقایع تلخی شد که نمی‌توان یک گروه را مقصر دانست چراکه هیچ طرفی کوتاه نیامدند و یکدیگر را متهم کردند و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف با موضع‌گیری های غیرمدبرانه خود باعث به وجود آمدن مشکلاتی شدند.

9 دی پاسخ به بدخواهان است/ اتفاقات سال 88 حاصل بی تدبیری بود/ 9 دی پاسخ حماسی به طمع ورزان داخلی و خارجی است


9 دی پاسخ حماسی مردم به طمع ورزان بود

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز هم ضمن تاکید بر اینکه باید مشروعیت و خطوط قرمز نظام را رعایت کنیم، گفت: باید تمام خواسته‌ها و نظرات خود را در محدوده‌ای که قانون مشخص کرده مطرح کنیم چراکه اگر قرار باشد هر فردی هر حرکتی که دلش خواست را انجام دهد طبعاً مورد ناخوشایندی همه مردم می‌شود.

علی راستگو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به عنوان پرچم‌دار این نظام حاضر نیستند مواردی را که به نحوی به دین، مکتب، ملیت و خون شهدا ضربه بزند تحمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده زمانی کسی بخواهد به دین و اعتقادات ما ضربه‌ای بزند و یا علیه آن موضع‌گیری کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدارهای لازم را به همه آحاد مردم می‌دهند.

9 دی پاسخ به بدخواهان است/ اتفاقات سال 88 حاصل بی تدبیری بود/ 9 دی پاسخ حماسی به طمع ورزان داخلی و خارجی است

وی با تصریح اینکه اگر سکان ولایت را نداشتیم، برخی از اتفاقاتی که در جامعه پیش می‌آید شاید هزاران مشکل ایجاد می‌کرد، به خبرنگار ما گفت: مردم در کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدامات و حرکت‌های خوبی کردند اما دوام نیاورد چون به نعمت ولایت توجه نداشتند و از هدایت رهبری مقتدر برخوردار نبودند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است: حماسه 9دی پاسخ دندان شکنی به همه کسانی بود که به هر نحوی در داخل و خارج از کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خون شهدا و به دین و آیین ما طمع داشتند.

راستگو تصریح کرد: حماسه حضور مردم در 9دی جوابی بود به همه دشمنانی که خارج از کشور و ایادی داخلی آنان برای مقابله با نظام اسلامی برنامه‌ریزی کردند که همه بدانند ملت ایران از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و خون شهدای 8سال دفاع مقدس همیشه دفاع کامل و جانانه می‌کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳
2
اصلاح طلبا رو علم کردید این بالا و اصولگراها رو گم و گور کردین اون پایین که یعنی چه؟؟!! یعنی خون اینا رنگین تره یا حرفاشون قشنگ تره؟!
البته هیشکدومشونم نفهمیدن 9دی یعنی چه...
آقایان شیرازه! 9دی مردمی بود و مردمی ماندگار خواهد ماند... از شما که به اصطلاح تریبون بی تریبون ها هستید و مردمی انتظار می رفت برای حماسه ای که دلی بود حرف دل مردم رو منعکس می کردید تا بر دل هم می نشست....
مدیر سایت
مدیر سایت
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳
0
آقا به اما حسین قسم من تخلف و تقلب علی راستگو را تو انتخابات گذشته شاهد بودم .
این آدم سال 88 داشت برای موسوی تبلیغ میکرد من حاضرم مستندات تقلب علی راستگو را تو انتخابات گذشته براتون بازگو کنم اما کی گوش میده