کد خبر: ۶۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
نهاد نمایندگی‌ رهبری در دانشگاه‌های استان فارس:

«پتک جمهوریت» در 9 دی، کار فتنه را یکسره کرد

پرونده فتنه‌ که اصلی‌ترین هدفش زدن جمهوریت نظام بود تا اسلامیت را بزند با پتک جمهوریت بسته شد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد. در قسمتی از این بیانیه آمده: «سرانجام پرونده ی فتنه ای که اصلی ترین هدفش، زدن جمهوریت نظام بود تا اسلامیت را بزند با پتک جمهوریت بسته شد و روایت اصحاب فتنه از انتخابات ریاست جمهوری 88 نه با فضاسازی رسانه ها که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و فهم و بصیرت تاریخی امت به پایان رسید.»

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

گرچه استكبار جهاني و بانيان حقوق بشر دروغين در غرب به لطف بي كفايتي دولتمردان غرب ستاي وقت، سالهاي سال توانستند عزت، شرف، آبرو و انسانيت ملتهاي آزاده و به خصوص ايران را لكه دار كنند، اما در 22بهمن 57 با پيروزي انقلاب اسلامي كه يك «نه» بزرگ به ليبراليسم پوچ گرا و ماركسيسم خشن بود، تفكري انسان ساز پا به عرصه اداره جهان نهاد كه به تعبير غربيان « روح جهان بي روح» قلمداد شد.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از فراز و نشیب هایی از بحران ها و چالش هایی است که با عنایات الهی و الطاف امام عصر ( عج ) و تدبیر ولی فقیه و حضور مردم یکی پس از دیگری طی شده است. انتخابات پرشور وحماسي 22خرداد88 كه با حضور 40ميليوني ملت همراه بود، همچون پتكي برسر مدعيان توسعه سياسي و غرب گراياني برآمد كه همواره ملت ايران را ابزار تحقير در برابر غرب قرار داده بودند و همواره الگوهاي ناقص و مزورانه دموكراسي غربي را به رخ ملت عزيز مي كشاندند. با ثبت اين پيروزي سياسي در كارنامه درخشان مردم سالاري دينيِ انقلاب اسلامي، متاسفانه دستهاي ناپاك و پليدي، خواسته و ناخواسته اين حماسه ملي را زير سوال بردند تا مرهمي باشد بر اذهان مشوش و فاقد تحليلشان.

حضور 85 درصدی مردم در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مردم سالاری دینی را به رخ جهان کشید. حماسه ای که یک زلزله سیاسی برای دشمنان انقلاب اسلامی بود و یک جشن واقعی برای دوستان انقلاب اسلامی درسراسر جهان.

حوادث تلخ و البته عبرت آموز سال 88 به کندی و با سختی گذشت. روزهایی که انقلاب خون دل های فراوانی خورد و مردم به دستور امامشان، سیاست صبر، سکوت و تحمل را پیشی گرفته بودند. مردمی که در این سه دهه بارها و بارها پایبندیشان را به انقلاب اسلامی، آرمانهای حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری با حضور در راهپیمایی ها و انتخابات های متعدد نشان داده بودند، حماسه ای که جهان نظیرش را جز در رفراندوم انقلاب اسلامی در سال 58 ندیده بود.

اما این جشن و شادی مردم چندان به طول نینجامید که تحرکات مزدوران داخلی قبل و بعد از انتخابات سبب شد دشمنان نظام اسلامی بستر را برای اقدام نهایی علیه انقلاب اسلامی مناسب ببینند. در داخل كشور هم پیاده نظام دشمن به كار افتاد و خط تخريب خيابانى شروع شد؛ خط تخريب، خط آتش‌سوزى و از بین بردن امنیت ملی. در این مدت مقام معظم رهبری تمام تلاششان را کردند که سران فتنه مرزبندیشان را با دشمن مشخص کنند. اما جریان فتنه در روز قدس كه براى دفاع از فلسطين و عليه رژيم غاصب صهيونيستی است، با روزه خواری علنی در ماه رمضان به نفع رژيم غاصب صهيونيست و عليه فلسطين شعار سر دادند. در سیزده آبان که روز استکبار ستیزی بود به نفع آمریکا شعار داده شد. چندی بعد فتنه گران از اصلىترين شعار جمهورىاسلامى -«استقلال، آزادى، جمهورىاسلامى » - اسلامش را حذف کرده و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» سر دادند. روز 16 آذر به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) اهانت کرده و شعارهایی علیه مقدسات دینی مردم سر دادند. روز عاشورا ضمن شعار علیه جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه، وقاحت را به بالاترین حد رساندند و با هتک حرمت عزاداری سرور و سالار شهیدان به سوت و کف و آتش زدن بنرهای عزاداری پرداختند. جماعتی که یکی از سران فتنه آنها را«مردمی خداجوی» نامید و اصحاب فتنه صهیونیستی-آمریکایی 88 و هم پیمانان خارجی شان به حمایت تمام قامت از آنها دست زدند.

مدتها بود که صبر مردم از اقدامات فتنه گران لبریز شده بود، اما هتک حرمت بی سابقه فتنه گران در روز عاشورا و حمایت سران فتنه از این اقدام موهن، سبب شد بغض چندماهه مردم به یک باره شکسته شود. مردم بار دیگر حماسه ای آفریدند که شاید در انقلاب اسلامی نظیرش مشاهده نشده بود. حماسه ای از جنس انقلاب. اما سرانجام پرونده ی فتنه ای که اصلی ترین هدفش، زدن جمهوریت نظام بود تا اسلامیت را بزند با پتک جمهوریت بسته شد و روایت اصحاب فتنه از انتخابات ریاست جمهوری 88 نه با فضاسازی رسانه ها که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و فهم و بصیرت تاریخی امت به پایان رسید.

هشدار جدي ما اين است كه عده اي شكست خورده از انقلاب و دورمانده از مناصب دنيوي، در حال تقليل و تغيير آرمانهاي استكبار ستيزانه امام راحل، در جهت اهداف پليد و نفساني خود هستند. اينكه روز 16 آذر را به فرصتي براي تطهیر فتنه گران تبديل كنيم، اين در حقيقت بي اعتنايي و توهين به خون هزاران لاله عاشقيست كه در راه اعتلاي نام ايران اسلامي بر زمين ريخته شد و تحت الشعاع قرار دادن وحدت بزرگ و محیرالعقول ملی اربعبین حسینی است که روز به روز شاهد جلوه زیبای آن نشستیم .

اما در روز دانشجوی امسال عده ای مغرض که اغراض آنان ریشه در افکار اتاق فکری بیرون از دانشگاه که در پی احیای جریان فتنه را دارند با دعوت از عنصری هتاک و فتنه گر به دانشگاه و ایراد سخنرانی در دانشگاه که به تعبیر حضرت امام (ره) «مبدا همه تحولات است.» موجبات ناراحتی مردم ولایتمدار و دانشگاهیان شیراز شد. اتفاقات اخیر در شیراز و چند دانشگاه دیگر در کشور نشان از آن دارد که عده ای در پی زنده کردن فتنه در فضای کنونی کشور را دارند که لزوم دقت و هوشیاری مسئولین را می طلبد.

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس ضمن بزرگداشت یوم الله 9دی، سخنرانی این فرد معلوم الحال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را محکوم می کنیم و با تذکر به مسئولین امر این نکته را یادآور میشویم که دیگر اجازه تکرار چنین مواردی را در دانشگاه های استان فارس نخواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات بینندگان