کد خبر: ۶۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه 4 دی

مدیرکل هواشناسی فارس: کو ابر که ما بارورش کنیم؟!

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس پیشنهاد داده که جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز برگزار شود.

به گزارش شیرازه؛ «دستگاه‌ها باید بپذیرند که صاحب کشور مردم هستند» را «نیم‌نگاه» به نقل از رئیس جمهور تیتر یک کرده است. در صفحات ورزشی این روزنامه هم می‌توانید حمله سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به داوری در لیگ را بخوانید. کلانتری در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر و استقلال اهواز گفته: فیلم بازی‌های گذشته موجود است که طی چند بازی 9 پنالتی برای فجر گرفته نشده است.

«افسانه» سخنان مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شیراز را تیتر یک کرده؛ «2400 تاکسی فرسوده در خیابان‌های شیراز». فرح‌بخش ضمن بیان مشکلات و کمبودها در حوزه تاکسی‌رانی گفته: رانندگان تاکسی قدرت بازپرداخت قسط تسهیلات بانک‌ها را ندارند. «قحطی رسانه‌ای» عنوان یادداشت امروز این روزنامه است؛ «تازه‌ترین آمار شمارگان روزنامه‌ها از رقم یک میلیونی حکایت می‌کند که همانند شمارگان کتاب‌ها است که بیشترین عنوان‌ها به کمتر از هزار نسخه رسیده است. این رقم‌ها چیزی مانند قحطی است اگر خود آن نباشد. بدتر از این قحطی فکری است که دامن‌گیر رسانه‌ها شده.»

«باروری ابرهای فارس وعده‌ای که به آن وفا نشد»؛ این «خبر جنوب» تیتر یک کرده است. در این گزارش آمده: «بارش 66 میلی‌متری باران در پاییز پارسال امیدها را برای افزایش بارندگی و خروج از خشکسالی زنده کرد اما امسال در مقایسه با پارسال بیش از 10 میلی‌متر کمتر باران باریده است؛ هم زمان از طرح بارورسازی ابرها که قرار بود آذر ماه امسال در فارس اجرا شود خبری نیست.» مدیرکل هواشناسی فارس هم گفته که بالاخره باید ابری باشد تا بتوان آن را بارور کرد. «چشمان نگین سبز شیراز خیره به آسمان بی‌باران» هم دیگر گزارش این روزنامه است که به امید باغ‌های قصر دشت به بارندگی‌های زمستان پرداخته است. «شبح خشکسالی بر سر نیمی از قنات‌های فارس» هم در همین زمینه است. یکی از مهم‌ترین رخدادهای ورزشی شیراز اما تیتر یک صفحات ورزشی خبرجنوب شده است؛ «شیراز میزبان جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2016»؛ این را رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با کدخداپور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس پیشنهاد داده و وی هم گفته که اگر فدراسیون طرح و برنامه دهد، استان فارس توانایی میزبانی جام جهانی را دارد.

نظرات بینندگان