کد خبر: ۶۴۵۸۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۳

آیا مسئولین فرهنگی شیراز به کنسرت موسیقی راک مجوز داده‌اند!؟

تبلیغات یک کنسرت در حالی صورت می‌گیرد که یکی از مسئولین فرهنگی استان از صدور مجوز برای این برنامه ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه؛ بر اساس پوستری که در برخی نقاط شیراز نصب شده، بناست فردا کنسرت یک گروه موسیقی راک در تالار احسان این شهر برگزار شود. اما این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که یکی از مسئولین فرهنگی استان از صدور مجوز برای این برنامه ابراز بی‌اطلاعی کرده است. در پوستر نیز مطلبی دال بر داشتن مجوز درج نشده است.

آیا بدون صدور مجوز، تالار احسان به عنوان یکی از تالارهای اصلی شیراز در اختیار یک گروه راک قرار گرفته است؟ اگر چنین است باید با دست‌اندر کاران این برنامه که بدون کسب مجوز، تبلیغ برنامه کرده‌‌اند، برخورد قانونی شود. از آن سو هم باید پرسید که آیا این امکان وجود دارد که مسئولین فرهنگی شیراز به یک کنسرت راک که مسبوق به سابقه نیست، مجوز داده باشند؟ در صورت چنین کاری، مسئولین امر باید پاسخ‌گو باشند که چگونه چنین تصمیمی که سنخیتی با شان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام ندارد را اتخاذ کرده‌اند؟

آیا مسئولین فرهنگی شیراز به کنسرت موسیقی راک مجوز داده‌اند؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
1
مجوز رو معاونت سیاسی فرمانداری شیراز میده که به گفته خودش میخواد شیراز رو پایلوت آزادی در کشور بکنه ... نیک مرام یکی از نزدیکان فتنه گران شیراز هست خودش در هر مراسم سیاسی و کنسرتی که برگزار میشه حضور داره و با افتخار اعلام می کنه که من به کسانی مجوز دادم که 2 سال به آنها مجوز نمیدادند
قشقایی
برادر من تا فرماندار هست معاونت سیاسی کاره ای نیست
مگه معاون سیاسی میتونه بدون اجازه فرماندار مجوزی رو صادر کنه؟؟؟
ناشناس
آقای قشقایی حالا که شده !!! مسئول مستقیم این کار معاونت هست اگر قرار باشه هر کاری رو فرماندار مستقیم انجام بده نیاز به معاون نداره !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
1
خاله زنک!
امیر
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
0
مدیر مسئول محترم سایت . طبق چه اصلی خبرهای که هیچ پایه واساسی ندارنددر فضای مجازی منتشر و به اطلاع عموم میرسانید ؟ مگر نه این بود که ابتدا خبر نگار شما از مسئولین فرهنگی اطلاعات کسب کنندبعد خبر را منتشر کنید . پس چرا ؟؟؟؟؟؟ اینهمه کذب ؟
مدیر سایت
مدیر سایت
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
با سلام
لطفا سوال شیرازه را با سوال فرافکنانه پاسخ ندهید.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
0
با سلام
واقعا جای تأسف داره اگه بخواد چنین کنسرتی برگزار بشه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳
1
کنسرت راک در دوره دولت دهم و مدیریت همتی برگزار شده بود... کنسرت رضا یزدانی