کد خبر: ۶۴۵۹۵
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۳

سردار غیب پرور: تطهیر فتنه گران عبور از خطر قرمز است

در نهم دی ماه 88، بغض در گلو مانده ملّت ایران که به دنبال فتنه 88 ایجاد شده بود، شکست.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ سردار پاسدار غلامحسین غیب‌پرور پنج‌شنبه شب در آیین یادواره یک‌ هزار و 100 شهید این شهرستان که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای کازرون برگزار شد با بیان اینکه دشمن بعد از اتمام جنگ، دست از سر ما برنداشت و به‌ یقین در آینده نیز همین‌طور است، اظهار داشت: در دو صورت دشمنی ما با آمریکا و مستکبران به پایان خواهد رسید؛ یکی اینکه سران آمریکا و اروپا و مستکبران دنیا مسلمان شوند و دیگر اینکه ما از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دست‌برداریم که به‌ هیچ‌ وجه این کار را نخواهیم کرد.

وی بابیان اینکه دشمنی ما با استکبار جهانی به رهبری آمریکا، ادامه دارد و خواهد داشت، عنوان کرد: چرا عده‌ای در داخل کشور که الفبای سیاست را نمی‌دانند به فکر نشست با آمریکا و دل دادن و قلوه گرفتن با آنان هستند.

غیب‌پرور، نهم دی‌ماه را تبلور و تجلی اراده ملّت ایران دانست و گفت: در نهم دی‌ماه 88، بغض در گلو مانده ملّت ایران که به دنبال فتنه 88 ایجاد شده بود، شکست.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تأکید بر این موضوع که فتنه 88 دارای ریشه‌های مختلفی است، یادآور شد: یکی از ریشه‌های به وجود آمدن فتنه 88 را باید در 10 سال پیش یعنی در فتنه 78 جستجو کرد.

وی افزود: عوامل جریان دوم خرداد در سال‌های حاکمیت خود بر قوه مجریه، بارها به‌ صورت علنی، ارزش‌ها، مبانی و محکمات دینی مانند حرکت امام حسین (ع) را مورد خدشه قرار می‌دادند و به آن توهین می‌کردند.

غیب‌پرور ادامه داد: جریان دوم خرداد، شهید شدن امام حسین (ع) را معلول کشته شدن پدران یزید در جنگ‌های صدر اسلام توسط پیامبر (ص) و امام علی (ع) دانسته و در کمال وقاحت و بی‌شرمی، شهادت امام حسین (ع) را موضوعی طبیعی جلوه می‌دادند و در روزنامه‌هایشان عنوان «خون در برابر خون» را تیتر می‌زدند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از جریان دوم خرداد نمی‌دانند که سران و رهبران این جریان، چه بر سر این مملکت آورده‌اند، اظهار داشت: توصیه من به جریان دوم خرداد این است که بروند و ببینند که سران جریان مطبوعشان چگونه می‌خواستند انقلاب را استحاله کنند و بعد خود را قاضی قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات جریان دوم خرداد، گفت: در سال 78 همین عناصر دوم خردادی در حالی‌ که در توهم به سر می‌بردند و فکر می‌کردند که نظام ضعیف شده است، به‌ صراحت از نظام بدون ولی‌فقیه یا نظام با ولی‌فقیه ضعیف شده که در آن رهبری مانند ملکه انگلیس یا پاپ، اختیاری در اداره حکومت نداشته باشد، سخن راندند و مطلب‌ها نوشتند.

غیب‌پرور به تلاش‌های جریان دوم خرداد برای استحاله نظام اشاره کرد و اذعان داشت: این جریان که در فتنه سال 78 نتوانست به هدف خود برسد، مدام در تلاش بود تا انقلاب را استحاله کند و انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که با مشارکت 40 میلیونی واجدان رأی که رکورد مردم‌سالاری شکسته شد را بهترین بستر و بهانه برای رسیدن به هدف شوم خود دانست و با القای تقلب و زیر سؤال بردن این انتخابات، ظلم بزرگی به انقلاب و نظام روا کردند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه طبق اسناد موجود و اعتراف متهمان فتنه، «تقلب» رمز فتنه بوده است، یادآور شد: چرا برخی بعد از انداختن رأی دقیقه‌ نودی خود در شعبه اخذ رأی مسجد جماران، میرحسین موسوی را برنده انتخابات اعلام کرد؟ چرا همسر یکی از آقایان صحنه‌گردان، به خبرنگاری می‌گوید که مردم در صورت تقلب در انتخابات، به خیابان‌ها بریزند؟ چرا موسوی پیش از اعلام نتایج زمانی که هنوز در برخی از نقاط کشور، اخذ رأی صورت می‌گیرد، در یک کنفرانس مطبوعاتی از برنده شدن قاطع خود در انتخابات سخن می‌گوید و ستاد وی نیز بیانیه پیروزی صادر می‌کند؟

غیب‌پرور با بیان اینکه فتنه و اعوان‌ و انصارشان، عملکرد کادر اجرایی و نظارتی حاضر پای صندوق‌های رأی که اکثر آنها از فرهنگیان و کارمندان دولت بودند را زیر سؤال بردند، اظهار داشت: موسوی و کروبی با وجود سازوکار قانونی، برای اعتراض در انتخابات به آشوب رو آوردند و به نصیحت‌های حضرت آقا و مراجع تقلید گوش ندادند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خطاب به میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت: شما زمانی دیدید که رئیس‌ جمهور آمریکا، نخست‌وزیر اسرائیل، سران منحوس کشورهای اروپایی مانند انگلیس، فرانسه و آلمان، منافقان، بهایی‌ها، ضدانقلاب‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و عبدالمالک ریگی از شما حمایت کردند، خجالت نکشیدید؟

وی به نماز جمعه بعد از انتخابات سال 88 که به امامت آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد اشاره و خاطر نشان کرد: در این نماز جمعه که در طول تاریخ انقلاب از نظر شکل و محتوا بی‌نظیر بود، پسر و دختر در کنار یکدیگر، با کفش و بدون رعایت حجاب کامل به خواندن نماز جمعه مشغول شدند و خطیب نماز جمعه نیز به‌ جای اینکه جو را آرام کند و مردم را از خطری که انقلاب و را نظام را تهدید می‌کند، آگاه سازد، بنزین بر روی آتش ریخت.

غیب‌پرور افزود: دختر همین خطیب نماز جمعه در تجمعات بعد از انتخابات از ولایت‌فقیه با عنوان «دیکتاتوری دینی» یاد و مردم را به‌طور رسمی به شورش علیه نظام تحریک کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با یادآوری این موضوع که فتنه‌گران اطلاعات طبقه‌بندی شده کشور را به دشمن دادند و خواستار بیشتر شدن تحریم‌های ایران از سوی آمریکا و اروپا شدند، اظهار داشت: با تغییر یک دولت نمی‌شود فتنه‌گران را تطهیر کرد و این‌گونه وانمود کنند که در سال 88 آب از آب تکان نخورده است.

وی با اشاره به تلاش عده‌ای برای تطهیر فتنه‌گران و فراموشی فتنه گفت: اگر کسی بخواهد فتنه را تطهیر کند از خطّ قرمز ما عبور کرده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: سران فتنه به یک شرط تطهیر و پاک خواهند شد و آن در صورتی است که بیایند و در محضر رهبری و مردم توبه کنند.

غیب‌پرور با بیان اینکه ما نخواهیم گذاشت فتنه 88 در اذهان به فراموشی سپرده شود، گفت: تاریخ باید برای همگان درس‌آموز و راهگشا باشد و از آن ‌روست که فتنه 88 نباید فراموش شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه چهارم دی‌ماه، روزی که 78 نفر از رزمندگان کازرونی در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت رسیده‌اند در تقویم سپاه به‌عنوان «روز کازرون» ثبت ‌شده است، خاطر نشان کرد: شهادت 78 نفر از یک شهرستان در یک عملیات، در حقیقت اعجاب‌انگیز است و نقطه‌ای در تاریخ مؤمنانه شهر کازرون به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به مقاومت مردم در مقاطع مختلف سال‌های دفاع مقدس، گفت: در شهرستانی مانند کازرون که یک‌هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب کرده است می‌توان این نتیجه را گرفت که تمام شهرستان درگیر جنگ بوده‌اند.

غیب‌پرور همچنین به تشریح عملیات کربلای 4 پرداخت و اذعان داشت: عملیات کربلای 4 یکی از سخت‌ترین عملیات دفاع مقدس بود اما در عملیات کربلای 5 که دو هفته بعد از عملیات کربلای 4 آغاز شد به پیروزی رسیدیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
10
احسنت به شما که بی پروا سخن گفتید
ناشناس
غرور تا چه حد خدابه فریادت برسد کمی فکر کن سردار ؟
ناشناس
سردار خدا به فریادت برسد. به کجا داری میری که اینطور ملت رو تهدید می کنی! وای بر شما.....
ناهید مرزبان
این سردار و همه اون ها که دل در گرو نظام دارند از اونجایی اومدن که اگر نبودن باید شما به صدام می گفتی آق دویی!؟
به همون جایی هم خواهند رفت که می گن آرزویشان است. یعنی شهادت
شما پای ارمانهاتون تا این حد می ایستید یا چادر و مقنعه به سر فرار می کنید؟!!
ramin
گفتی‌ صدام داغ دلم تازه شد!!!!!البته منظورتون همون کشور دوست و برادره دیگه!!!!!فعلا که داریم براشون کشته میدیم پس انقدر جوش نزن!!!!
کپل
جناب رامین
واقعیت را ببین!
اگر اونجا شهید ندیم شما باید به داعش بگی دائی! البته اگر سرت رو گوش تا گوش نبرن
مفهومه؟
ramin
نه داداش مفهوم نیست!!!!!چون کمکای ما ربطی‌ به الان نداره!!!سالهاست داریم بهشون کمک می‌کنیم.ببینم نکنه عراقی‌ هستی‌؟؟؟؟؟
تنابنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
4
مهندس غرضی:
اصلاح طلبان با گندی که در سال 88 زدند رویشان می شود بگویند اصلاح طلبیم!؟

دمت گرم مهندس غرضی
تنابنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
مهندس غرضی:
اصلاح طلبان با گندی که در سال 88 زدند رویشان می شود بگویند اصلاح طلبیم!؟

دمت گرم مهندس غرضی
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
درود خدا برمردان با بصیرت و ولایی و مدافع ارمانهای امام رهبری و شهدا تا ما بسیجیان زنده ایم باید فتنه گرانی مثل خاتمی و امثالهم بروند و سریع تر بمیرند
میرزایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
تطهیر فتنه گران، خوابی است که تعبیر نخواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
خاتمی برخلاف این که در انتخابات کاندیدا نشده بود اما خدایی گندی که به نظام زد کم از موسوی و کروبی نداشت. به قول اون بنده خدا، میرحسین تو بازی خاتمی قرار داشت.
سید صدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
لایک به سردار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
3
8 ماه نظام رو زیر سوال بردن و حالا می گن که ما فلانیم و فلانیم.
سردار باز هم بگو. تا ابد باید از توطئه اینها بگیم.