کد خبر: ۶۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۳

درخواست وزیر ورزش از سرلشگر فیروزآبادی

وزیر ورزش و جوانان قول داد مشکل خدمت سربازی چند بازیکن تیم ملی فوتبال را در رایزنی مجدد با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری کند.
به گزارش شیرازه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی، ظهر امروز در بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال که خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کند، ابراز امیدواری کرد که با حسن نظر و همکاری مسئولان محترم نیروهای مسلح، مشکل چند ملی پوش مشمول حل شود.

پیش از این هم، در تاریخ 23 آذر ماه، وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به سرلشگر دکتر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیشنهاد داده بود، چنانچه صلاح می دانند به چند بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی اجازه دهند که این تیم را تنها در جام ملتهای آسیا همراهی کنند.

گودرزی، ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان محترم نیروهای مسلح، تصمیمات به گونه ای گرفته شود که این تیم با تمام توان به مصاف حریفان برود.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه با 21 بازیکن آغاز شده اما قرار است 2 بازیکن دیگر هم به این فهرست اضافه شوند.

تیم ایران در مرحله نهایی شانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا در استرالیا، روزهای 21، 25 و 29 دی ماه، به ترتیب با بحرین، قطر و امارات متحده عربی بازی خواهد کرد
نظرات بینندگان