کد خبر: ۶۴۶۸۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۳
سردار غیب پرور در سروستان:

کسانی که عامدانه فتنه می کنند هیچ فرقی با سربازان آمریکایی ندارند/ صد دولت دیگر هم بیاید خیانت سران فتنه پاک شدنی نیست

حصر، کمترین اتفاقاتی است که درخصوص سران فتنه صورت گرفته است.
به گزارش سرویس قطعه شهدای شیرازه، در آستانه سالروز حماسه 9 دی، هشتمین یادواره سرداران و 220 شهید بصیر و ولایت مدار شهرستان سروستان و گروه توپخانه 56 حضرت یونس(ع) با حضور باشکوه مردم آگاه و همیشه در صحنه این شهرستان در سالن سرپوشیده ورزشی اداره ورزش و جوانان سروستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولین، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم همراه بود، سردار غلامحسین غیب پرور،فرمانده سپاه فجر استان فارس در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ همه شهدا به ویژه سرداران و دویست و بیست شهید شهرستان سروستان و گروه توپخانه 56 تاکید کرد: سال های سال است که سروستان یک یگان قدر از جمله یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران را در خود جای داده و حقیقتا حضور گروه توپخانه 56 در این منطقه افتخاری بزرگ است.

فرمانده سپاه فجر در ادامه سخنان خویش با اعلام اینکه این مراسم همزمان با عملیات بزرگ کربلای 4 و 5 برگزار شده گفت: شهرستان سروستان در این دو عملیات بزرگ بیش از 18 شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده و این دستاورد مهم مایه فخر و مباهات برای این خطه بصیر و ولایتمدار است.

سردار غیب پرور ضمن اشاره ای کوتاه به برگزاری چند عملیات گسترده در منطقه شلمچه اظهار داشت: اجرای سه عملیات بزرگ کربلای 4و5 وبه دنبال آن عملیات کربلای 8 در منطقه شلمچه و جاری شدن خون پاک و مطهر شهدا در این سرزمین، شلمچه را به قطعه ای از بهشت تبدیل کرده و اینجا قدمگاه حضرت ولی عصر(عج) می باشد.

وی در ادامه این مطلب با بیان خاطراتی از عملیات کربلای 5 تصریح کرد: همه این صحبت ها به این نکته می رسد که یادمان باشد که ما این انقلاب را ارزان بدست نیاوردیم و فراموش نکنیم که شهدا همه هستی خود را دادند تا ما امروز زیر بیرق اسلام عزیز با افتخار زندگی کنیم.

دکتر غیب پرور با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب، امام(ره) و شهدا تاکید کرد: ما در قبال شهدا، اسلام و ولایت تکالیفی داریم که اگر در انجام آنها کوتاهی کنیم از راه شهدا و از مسیر ولایت زاویه گرفته ایم و عاقبت به خیر نخواهیم شد.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در ادامه سخنان خویش با طرح این سوال که حالا رسالت ما چیست و ما باید چه کاری انجام دهیم تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در راستای حفط دستاوردهای انقلاب و دین خدا،میراثی است که از شهدا به ما رسیده و اگر کمترین کوتاهی در این امر خطیر صورت گیرد معلوم نیست که خداوند چه رفتاری را با ما خواهد کرد.

وی با اشاره به سختی های انجام رسالت حراست و نگهبانی از انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر چند جنگتحمیلی تمام شد اما دشمنی های دشمن تمام نشده و نظام سلطه با تمام توان کمر همت را بسته تا این انقلاب نباشد و در این مسیر از هیچ کار کوتاهی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دوم سخنان خویش با اشاره به فتنه 88 و بررسی عملکرد دشمن در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: در فتنه 88 دو گروه با دشمن همکاری کردند؛ گروه اول کسانی بودند که ناخواسته و نادانسته به میدان آمدند و آب به آسیاب دشمن ریختند و گروه دوم تعمدی و دانسته وارد شدند و این گروه جیره خور دشمن اند.

سردار غیب پرور هشدار داد: خدا کند کسانی که مقابل انقلاب ایستاده اند جزء گروه اول باشند وگرنه آنها با آمریکایی ها هیچ فرقی ندارند هر چند با ما هم زبانند و شناسنامه ایرانی دارند اما کسی که می داند حق با او نیست ولی باز لجاجت می کند، با سرباز آمریکایی هیچ تفاوتی ندارد.

فرمانده ارشد سپاه فارس با تشریح برخی جزئیات عملکرد فتنه گران در سال 88 اظهارداشت: فتنه گران خاطره شیرین حضور بیش از 85 درصد مردم در انتخابات 88 را بدون هیچ دلیلی و با شعار تقلب در انتخابات در کام مردم ما را تلخ کردند و نگذاشتند شیرینی این حماسه بزرگ به کام مردم بنشیند.

وی در ادامه سخنان خویش با بیان گوشه هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه 88 خطاب به سران فتنه گفت: در انتخابات 88 آن کسانی که می گفتند در انتخابات تقلب شده چرا برای این کار اردوکشی خیابانی کردند در حالیکه در جلسات خصوصی اعتراف به عدم تقلب می کردند.

سردار غیب تاکید کرد:توهین به شعور مردم و به سخره گرفتن اقوام ایرانی و عدم توجه به نصایح دلسوزانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب،مراجع تقلید و بزرگان و لجاجت بر حرف خود و در نهایت وقوع حوادث گوناگون که منجر به خسارات مادی و معنوی برای انقلاب و نظام شده از جمله گناهان نابخشودنی سران فتنه است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به تلاش بعضی مسئولین دولت یازدهم مبنی بر تطهیر فتنه گران و شعار رفع حصر خانگی سران فتنه تصریح کرد: جناب آقای دکتر روحانی برای ما محترم است و رئیس جمهور همه ماست اما اینکه بعضی ها تصور می کنند حالا که یک دولتی روی کار آمده و دولت قبل رفته،فضا مهیا شده که سران فتنه را تطهیر کنند،بدانند که این مساله شدنی نیست و صد تا دولت دیگر هم بیاید و برود، اجحاف سران فتنه به مملکت پاک شدنی نیست.

وی با اشاره به برخی پیامدهای فتنه 88 در عرصه بین المللی گفت: افزایش تحریم های دشمن، کاهش شدید ارزش ریال، افزایش توطئه های خارجی علیه نظام و فعال تر شدن سرویس های جاسوسی دشمنان قسم خورده انقلاب،گوشه ای از پیامدهای فتنه 88 در عرصه بین الملل است و عاملان این فتنه باید بدانند که آنها با این خیانت بزرگ به ملت بزرگ ایران اسلامی مدیون اند. هرچند برخی اظهار توبه کردند و مطلبی به آنها وارد نیست اما کسانی که همچنان لجاجت می کنند از این قاعده مستثنی هستند.

سردار غیب پرور همچنین افزود: به فرموده مقام معظم رهبری؛آنهایی که مردم را به شورش خیابانی دعوت کردند خطای جبران ناپذیری انجام دادند.

اشاره به بی بصیرتی خواص و نزدیکان آنها که در فتنه 88 نقش محوری داشتند از جمله موارد دیگری بود که فرمانده سپاه فجر فارس به آنها اشاره کرد و خطاب به گروههای دوم خردادی گفت: شما کلاه خود را قاضی قرار دهید و ببینید آیا سران فتنه با این همه خیانت قابل دفاع هستند؟اینها کمر همت بسته بودند که نظام را استحاله کنند اما به فضل خداوند بزرگ،تدابیر مقام عظمای ولایت و حضور آگاهانه و به موقع مردم شکست سختی خوردند.

وی توهین فتنه گران به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در عاشورای 88 را اوج وقاهت فتنه گران نسبت به اعتقادات دینی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس آقا اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا و آتش زدن خیمه امام حسین(ع)،صبر مردم را لبریز کرد و نتیجه آن شد حماسه 9 دی؛ روز خروش حسینی(ع) و روز فریاد عاشورایی مردم .

فرمانده سپاه فجر فارس حماسه 9 دی را تجلی اراده های استوار یک ملت مظلوم و رنج دیده عنوان و تصریح کرد: حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه برخی ها تقاضای رفع حصر از سران فتنه دارند تاکید کرد: حصر، کمترین اتفاقاتی است که درخصوص سران فتنه صورت گرفته و بعضی ها خودشان را لوس نکنند و شعار رفع حصر سر ندهند زیرا اینها خیانت کردند و دست آنها تا مرفق نسبت به انقلاب آغشته است و بعد از سال ها هنوز عذرخواهی نکرده اند.

وی در پایان سخنان خویش با اعلام اینکه پیام برگزاری یادواره شهدا، حرکت در مسیر شهدا و وابستگی به ولایت است گفت:راه پاسداری از راه شهدا جدا نکردن دست از دست ولایت است و یادمان باشد در قیامت از ولایت سوال خواهند کرد و فراموش نکنیم؛ ارزش هر کسی به میزان وابستگی او با ولایت است و هر کس با ولایت زاویه نگیرد از مدار ولایت امیرالمومنین خارج شده است.

حسن ختام این برنامه مداحی مداحان اهل بیت(علیهم السلام) و تجلیل از خانواده معظم شهدا بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضایی کمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
چرا باید فقط غیب پرور در مورد فتنه حرف بزند، پس کجا هستند مسئولینی که ادعا ولایتمداری می کنند؟ کجا هستند کسانی که از قبل انقلاب به نان و نوایی رسیده اند؟ کسانی که با استفاده از نام خانواده شهدا پایتخت نشین شده اند!
ناشناس
دولت تدبیر چه به فتنه
احتمالا این قدر سرخودشو به مذاکرات گرم کرده که وقت این چیزا رو نداره
مردانی
نه خیر این طور هم نیست می دونند که اگر درمورد فتنه حرف بزنند حمایت فتنه گران را از دست خواهند داد
محمد
آقای مردانی اگر دولت روحانی نداند که نمی تواند روی فتنه گران حساب کند دستش از پایش دراز تر است و....
ناشناس
جهت اطلاع کمال جون
از بالا دستور رسیده در مورد فتنه حرفی نزنند
سه بخشه نزنند
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
1
من کریمی هستم کارمند یکی از ادارات فارس. بی پرده و راحت می گویم در سال 76 به خاتمی سال 80 به خاتمی. 84 به هاشمی و 88 به موسوی رای دادم. اما در وقایع بعد از انتخابات 88 اصلا از اقدامات موسوی راضی نیستم. من به این علت که نخست وزیر امام بود بهش رای دادم اما طرفدارای اون عکس امامو پاره کردند هیچ واکنشی نشون داد. چادرهای امام حسین را آتش زدند چیزی نگفت.9 دی که شد منم رفتم واقعا صبرم لبریز شده بود. باورم نمی شد که امثال موسوی انی چنین خائن از آب دربیان.
غیب پرور میگه فتنه گران به کشور خیانت کردن. من میگم اول به شعور امثال من توهین کردند. من از حق خودم نمی گذرم. شک ندارم خیلی ها مثل من هستند. به غیب پرور حق می دم و ازش حمایت می کنم.
کرامت پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
کاش 10 نفر تو این استان مثل سردار غیب پرور بودن. من اشکنان زندگی می کنم. باور کنید دو روز یا سه روز یه کافی نت میرم و به اینترنت سر می زنم. فردا 9 دی هست. روزی که فتنه تموم شد. روزای فتنه من دانشگاه تهران بودم از نزدیک دیدم آشوب گرا می خواستند نظام را از بین ببرند. حالا وقت افشاگریه. وقت بیان خیانت موسوی ها و کروبی هاست. اما مسئولین ساکتند. چرا باید بار حمایت از 9 دی فقط رو دوش سپاه باشه. من به غیب پرور افتخار می کنم. اجرت با امام حسین سردار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
خدا لعنت کند موسوی کروبی که این همه هزینه برایمان تراشیدند
ناشناس
-
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
باید ببینم نظر دولت در مورد فتنه چیست ؟آیا آتش زدن پرچم عاشورا
ناشناس
-
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
فتنه =براندازی انقلاب ...>جلوگیری از براندازی خون شهیدان کربلا و هشت سال دفاع مقدس +ولایت فقیه +مردم با بصیرت سالروز 9 دی مبارک باد