کد خبر: ۶۴۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۳

مربی شیرازی تیم ملی کاراته: فتنه 88 خسارات سنگینی به کشور زد

متاسفانه در جریان سال 88 خیلی راحت به مقدساتمان توهین شد که بنده به شخصه این گونه اقدامات را محکوم کرده و مایه شرم انسانیت می دانم.

به گزارش شیرازه لیلا بهرامی مربی شیرازی تیم ملی کاراته بانوان ایران و عضو شورای نخبگان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در مورد روزهای تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 گفت: متاسفانه روزهای بسیار بدی بود، جریان فتنه سال 88 و حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری خسارات جانی و مالی بسیاری به افراد مختلف وارد کرد و همچنین ظلم های زیادی صورت گرفت که متاسفانه هم امنیت ملی را مختل کرد و هم اثرات جبران ناپذیری را متوجه کشور ساخت.

وی افرود: برخی جریانات سودجو از مدت ها قبل از انتخابات، برنامه ریزی های گسترده ای جهت القای تقلب در انتخابات به نفع کاندیدای خاصی صورت داده بودند که متاسفانه عده ای در داخل کشور تحت تاثیر این جریان که ریشه اصلی آن در خارج از کشور بوده، قرار گرفته و با آنها هم صدا شدند.

وی اضافه کرد: در جریان عاشورای سال 88 ظلم بزرگی به اسلام، نظام و مردم صورت گرفت، به گونه ای که واقعه ای مثل عاشورا که از مهمترین مقدسات مسلمانان هست، توسط عده ای معدود مورد هجمه قرار گرفت، که این موضوع دل تک تک مسلمانان را به درد آورد. قبح و زشتی این عمل به حدی بود که حتی  دوستان غیر مسلمان هم به شدت آنرا سرزنش و نکوهش می کردند. در عراق جوانان غیور ایرانی جان خود رو کف دست گرفتند تا از بارگاه های مقدس ائمه حفاظت کنند تا خدایی ناکرده کوچکترین هتک حرمت و بی احترامی به آنها نشود، در حالی که متاسفانه در جریان سال 88 خیلی راحت به مقدساتمان توهین شد که بنده به شخصه این گونه اقدامات را محکوم کرده و مایه شرم انسانیت می دانم.  

وی در ادامه بیان داشت: یوم الله 9 دی لبیک بسیار محکمی بود از طرف مردم همیشه در صحنه و مسلمان جمهوری اسلامی ایران به نظام و مقام معظم رهبری و اکثریت مردم نشان دادند که دوستدار رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند. 

در نهایت امیدوارم تمام کسانی که باعث رنجش شدید مردم ایران شدند و حوادث تلخی رو برای مردم رقم زدند به سزای عمل خود برسند.  

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
0
احسنت