کد خبر: ۶۴۹۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۳

ذوالانوار: چرا با تغییر مدیریت «آسمان» اکثر هواپیماها زمین گیر شده است؟

تحریم ها و بی کفایتی برخی مدیران جان مردم را نشانه گرفته است
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های ظالمانه و یکطرفه آمریکا جان مردم را نشانه  گرفته است.
به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحریم های آمریکا در برخی صنایع مانند صنعت هواپیمایی  جان مردم را نشانه گرفته است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای  اسلامی ابراز داشت: این تحریم ها در حال آسیب زدن به سلامتی مردم است و به ویژه در صنعت هواپیمایی این مهم به خوبی قابل ادعا است.
وی گفت: دولت آمریکا در ادامه دشمنی خود با مردم ایران به دنبال وضع تحریم هایی است که مردم ما را با سختی و مشکلات بیشتر همراه سازد.
ذوالانوار افزود: اگرچه  مردم ما با بصیرت کافی شرایط را درک می کنند و پایداری و مقاومت مردم در حوادث مختلف گواه این است که این تحریم ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.
وی با اشاره به سانحه پرواز دبی  به لارستان دیروز شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد: اینگونه مسائل مربوط به تحریم های بی رحمانه آمریکا است اما مدیران صنعت هواپیمایی نیز باید همت و حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند.
این چندمین بار است که در ماه های اخیر پروازهای هواپیمایی اسمان دچار نقص فنی میشود.  در پرواز های تهران به زاهدان و یاسوج به تهران و موارد دیگر شاهد این مشکلات بوده ایم.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز در پرواز دبی به لار که منجر به فرود اضطرای در فرودگاه دبی گردید شاهد این ناهماهنگی توسط ناظرین و متولیان امر که منجر به بروز نقص فنی در هواپیما شد، بودیم.
وی متذکر شد: مگر تغیر یک مدیر باید این طور یک شرکت را دچار مشکل کند که اکثر هواپیماها که سرمایه ملی است زمین گیر شوند
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف قله های افتخار را فتح کردند و در صنعت هواپیمایی نیز می توانند افتخار آفرین باشند.
وی بیان کرد: اگر مدیران صنعت هواپیمایی خودکفایی را مد نظر داشته باشند قطعا با تکیه برجوانان کشور می توانند تمام دیوارهای تحریم را فرو بریزند.
ذوالانوار ادامه داد: موفقیت های صنعت هسته ای بهترین گواه برای موفقیت دانشمندان ایرانی است و در صنعت هواپیمایی نیز می توانیم شاهد اتفاقات مهمی باشیم.
وی در ادامه با اشاره به برخی تاخیرهای پروازهای شرکت آسمان تاکید کرد: این شرکت در جنوب کشور باید با مدیریت صحیح به اینگونه مشکلات پایان دهد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در همین پرواز اخیر دبی به لارستان که خوشبختانه با تدبیر خلبان و تیم پروازی برای هیچ مسافری اتفاقی نیافتاد  باید عبرتی برای مدیریت بهتر باشد.
وی  اضافه کرد: تاخیر یا نقص فنی از یک شرکت هواپیمایی با این سابقه ارزشمند و اعتبار قابل قبول نیست و ما امیدواریم که مشکلات پروازی در کشور و به ویژه استان فارس به زودی برطرف شود.
 ذوالانوار بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود شرایط برخی شرکت های هواپیمایی و رفع مشکلات موجود باشیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
موسوی
UNITED STATES
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳
0
مهندس جان
می خواهندآسمان رازمینگیرکنندوبعدباثمن بخس تصاحب کنند، تدبیرچنین است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳
0
احسنت به نکته بینی حاج آقا ذوالانوار