کد خبر: ۶۴۹۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن کنسرت «لیان» در بوشهر؛ از مصاحبه با «بی‌بی‌سی» تا برگزاری کنسرت شاد خارجی در ماه صفر

این روزها کنسرت گروه لیان در بوشهر و حاشیه‌هایش، یکی از اصلی ترین خبرهای این شهر شده است..
به دنبال اتفاقات رخ داده در برگزاری کنسرت گروه لیان در بوشهر و مصاحبه شنبه شب سرپرست این گروه با شبکه ماهواره ای"من و تو"، رییس شورای هیأتهای مذهبی استان بوشهر در یادداشتی اعتراضی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه به نقل از جنوب نیوز؛ متن یادداشت نوشاد نوشادی در ادامه آمده است: بی شک مخالفت های آحاد مردم حزب الله بوشهر با اجرای گروه موسیقی لیان ناشی از شناخت صحیح از رویکرد عوامل این گروه موسیقی است.

آنچه که موجب گردید قشر وسیعی از مردم انقلابی با اجرای برنامه این گروه مخالفت نمایند مربوط به حرکت های ضد ارزشی، اخلاقی و ضد نظام این گروه است.

به راستی سرپرست گروه موسیقی لیان تاکنون از خود سوال کرده که چرا در زادگاه خود به سختی میتواند برنامه اجرا کند جواب این پرسش نیاز اندک کنکاشی دارد که در این نوشته کوتاه به ان اشاره میکنم.

آقای محسن شریفیان بعنوان یک ایرانی که همه هنر و مشهوریت خود را از این نطام بدست آورده است چگونه بخود اجازه میدهد با افتخار با برنامه اتاق خبر شبکه صهیونیستی "من و تو" و "بی بی سی فارسی" که این رسانه ها با برنامه سازیهای مخالف خود سعی در ایجاد اخلال و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان هستند مصاحبه و پخش موسیقی خود نماید.

آیا فراموش کرده اید که چه خونهای پاکی به ناحق بدست حامیان و وابستگان این شبکه های خارجی ریخته شده است؟

چه ضرورتی دارد با شبکه های معاند که ثانیه به ثانیه اقدام به ساخت برنامه علیه جمهوری اسلامی می کند طرح دیدگاه کنید؟

شاید چشمها و گوشهایت را بر واقعیت ها بسته ای یا آنچه بر سر این ملت توسط طراحان این رسانه ها آمده را به سخره گرفته اید؟

جنابعالی باید بدانید مردم انقلابی ایران هرگز و ذره ای از آرمانهای مقدس خود عقب نشینی نمیکنند و همراهی و همفکری هر شخصی با این شبکه ها را محکوم می کند.

شما و اعضای گروهت چگونه به خود اجازه داده اید در ایام اقامه عزای سیدالشهدا (ع) و در ماه صفر، در اربعین سید و سالار شهیدان، که میلیونها نفر زائر با پای پیاده به کربلا و پابوسی اقا امام حسین(ع) جهت سوگواری و عزاداری مشرف می شوند که خود رسانه های بیگانه هم نمی توانند انکار کنند و در زمانی که ایران اسلامی و استان مذهبی بوشهر سیاهپوش و غرق در ماتم و عزاست، آنوقت جنابعالی با افتخار در خارج از کشور کنسرت برگزار میکنید و شبکه بی بی سی هم پخش می کند و صادق صبا مدیر این شبکه هم از شما و گروهت تعریف و تمجید نماید ایا از سید الشهدا(ع) و فاطمه الزهرا(س) شرم نکردید؟

آیا برای شهیر شدن خود و گروهت می ارزد که ارزشها و اعتقادات را انهم در ماه محرم و صفر زیر پا بگذاری؟

آیا نمیدانی که مردم ایران اسلامی از هر چه بگذرند از اعتقادات و اصول و ارزشهای خود نمیگذرند؟

گرچه بنده یقین دارم کسانی که در شب اول کنسرت جنابعالی شرکت کردند اگر از واقعیت های فکری و خلاف مبانی ارزشی شما آگاه بودند و میدانستند که این گروه در اربعین امام حسین(ع) هم دست از ساز شادی آور خود در خارج از کشور بر نمیدارد و حتی میدانستند که اقای شریفیان یک شب بعد از لغو سانس های بعدی گروهش در بوشهر میخواهد با شبکه صهیونیستی من و تو مصاحبه و طرح موضوع کند هیچ گاه اقدام به حضور در این کنسرت نمی کردند.

چه توجیهی دارد که سرپرست این گر‌وه بلافاصله و یک شب بعد از لغو کنسرت بوشهر با شبکه معاند من و تو مصاحبه و طرح موضوع نماید آیا در اذهان عمومی چیزی غیر از این واقعیت شکل میگیرد که همسویی فکری بین سرپرست این گر‌وه و ر‌ویکرد دست اندرکاران این شبکه تلویزیونی وجو دارد.

حال سوالی که از صادر کنندگان مجوز به این گروه وجود دارد این است  که چگونه اجازه برگزاری کنسرت موسیقی به گروهی که پیشینه ضد ارزشی و رویکرد همراهی با شبکه های معاند ضد نظام را دارند اعطا کردند، آیا جواب قانع کننده ای هم اکنون که یک بار دیگر و بلافاصله یک شب پس از لغو کنسرت بوشهر سرپرست این گروه با شبکه صهیونیستی من و تو انجام داده است دارند؟

آیا نگرانی مردم حزب الله و معترض چیزی غیر از اندیشه فکری و ضد ارزشی ایشان و سابقه مصاحبه آنچنانی با شبکه های ضد نظام بوده است؟

صادر کنندگان مجوز هم اکنون باید پاسخ دهند مطابق با چه معیاری به این گروه که بار دیگر همسویی خود را با رسانه های فارسی زبان بیگانه اعلام کرد مجوز فعالیت دادند؟ این سوالی است که احاد مردم ولایت مدار و مذهبی استان بوشهر از صادر کنندگان مجوز دارند و باید به افکار عمومی پاسخ مناسب دهند.

باز موضوعی که باعت تاسف بیشتر شد سیمای مرکز بوشهر درست یک شب بعد از کنسرت بوشهر که عده ای معترض و احساساتی هستند اقدام به پخش آهنگی از محسن شریفیان در برنامه پر بیننده شونشینی میکند که این موضوع نیز بی تدبیری مسئولان صداو سیمای مرکز بوشهر و مجریان این برنامه را نمایان میسازد.

در پایان مدیران دولت تدبیر و امید را دعوت میکنیم که تصمیمات احساساتی را در آینده نگیرند و مصاحبه شریفیان با شبکه صهیونیستی و ضد نظام من و تو درس عبرتی برای همگان باشد و کسانی که به برگزاری این کنسرت معترض بودند و بی گناه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و هیچ مسئولی هم واکنش نشان نداد و همه خود را به خواب زمستانی زدند به آرامش، سکوت و گذشت در جهت تأمین امنیت، توسعه و وحدت در آستانه هفته وحدت دعوت می نماییم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
0
گفتید بیاد سیمای بوشهر نیومد؟ گفتید بیاد شبکه یک نیومد؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
0
وقتی مراحل قانونی طی میشه همه باید تمکین کنن.یه عده سر خود نباید هر کاری دلشون میخواد تو این مملکت انجام بدن.به فرموده مقام عظمای ولایت تمکین از قانون بهترین کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
0
مصاحبه با شبکه های معاند نظام خلاف قانونه چرا این شخص تمکین نکرده ؟؟؟؟